14 Mayıs 2011 Cumartesi

8 Mayıs 2011 Pazar

SANEM SEVGEN'DEN BANA GELEN e-maile CEVABIM!!! aynen noktası virgülüyle yayınlıyorum...

ben gayet sakinim ve ne yapacağımı biliyorum artık. sen hiç onu merak etme. ben adımı korumak ve attığın bu iftirayı temizlemek zorundayım. yazının altına gelen yorumları okumuyor musun sen...?
herkese beni adi kopyacı çalan basit bir insan olarak gösterdin.
bana "40 yaşında buruşuk suratlı gerizekalı,+3 YAŞ" derken sen sütten çıkmış ak kaşıksın değil mi? ne öğretmenliğim kaldı ne mesleğim,arkadaşların ve izleyicilerinle beni rezil etmek için elinizden geleni yapıyorsunuz ve hala da buna devam ediyorsun. benim bütün öğrencilerim ve meslek arkadaşlarım beni takip ediyor. sence onların gözündeki imajım ne hale geldi bir düşün. bloggerları geçtim. onların ne olduğu çıktı zaten ortaya. ben burada kendi adımı temizlemeye çalışıyorum.attığın çamuru sana iade edeceğim hiç merak etme. blogunda tekzip yazısıyla tüm olanların senden kaynaklandığını benim hiç bir şekilde o ayakkabıyı kopyalamadığımı yazacağın gün gelecek. hem de MAHKEME KARARIYLA. bunu sen istedin...

sen niye anlamıyorsun da gidip kendi twitternı gitti gidiyorrdaki işini karıştırıyorsun. ben zaten twitterı etkin olarak kullanan biri değilim. facebook sayfamla bağlantı kurdum. facebook sayfama resim falan yükledikçe anında twitterda çıkıyor. o yüzden twitterda kim ne yapar ne eder baktığım bile yok. senide twitterdan takip etmiyorum sanıyordum ama ediyormuşum. bunu o olaylardan sonra farkettim. ben tüm tanıdığım bloggerları takip et derim gördükçe. yoksa twitterda ne yazdı ne etti açıp bakmıyorum bile. bu seninle olayımızdan sonra girip ne olduğunu anlamaya çalıştım hatta.

 neyse asıl konunun seninle OCAK AYINDA yazışmamızın hemen sonrasında 2gün sonra senin gidip fermuar aksesuarların yapmı aşamalarını açık bir şekilde videolu fotoğraflı anlatımla yazdığın yazıdan kaynaklandığını anmlamıyor musun? anlamamak da direnip de niye twitter ve gitti gidiyordaki senin işini kopyalayan kişiyi karıştırıyorsun...?.

 bunu yapmakdaki amacın  çok açık. insanların aklını bulandırıp olayın asıl konusundan uzaklaştırmak. hata ve hatta twitterda bir ekran görüntün var. orada senin işinide kopyalamışım da gitti gidyorda satıyormuşum gibi yazmışsın. insanlar sen yalan söyledikçe ona iinandılar, arkası neymiş doğru mu yalan mı bakmadılar bile. ÇAMUR AT İZİN KALSIN DEĞİL Mİ? YOK ÖYLE YAĞMAAA.

senin yaptığın sinsice davranışın ortaya çıkmaması için konuyu dağıtmak için bana iftira attında attın.. ben o fermuarlı aksesuarların yapım aşamalı yazını perşembe ya da cuma günü görünce ve senin beni hiiiiiiç bir yerde takip etmeyip sadece arkadaş listeme çöreklenip oturduğunu görünce senin gibi birkaç tane daha öyle insan var onların hepsinin arkadaş listemden çıkıp gitmelerini istedim. Ne var bunda.??? arkadaşım değilsen arkamdan kuyu kazıyorsan arkadaş listemde senin işin ne??? değil mi?

sana hiç bir yerde hakaret etmedim ve yazdığımız hiç bir yazıyı da silmedim. fakat sen twitterda sanki seni hakaret yağmuruna tutmuşum gibi iletiler yazıp durdun. bunu da hayret ve dehşet içinde izledim. gerçekten çok ama çok tehlikeli bir insansın. bu hırs seni bir yere götürmez ancak yok eder. haberin olsun. bir yerklere çıkmak için başkalarını basamak olarak kullanma. kendin emek harcayıp bunu yap..


haa koyladı falan diyorsun ya senin yaptığın ilk ayakkanı Minush kopyası değil mi. ayakkabıların üzerine boyadağın desenler 365 gün etkinlik kiatbından baka baka yaptığın işler değil mi???  ama nerak etme bunlar aynen sana geri dönecek.


ayrıca seni nerede desteklemişim ne yapmışım diye soruyorsun. ben senin gelip sayfanı beğeniyorum yaptığın işleri beğeniyorum, gidip kendi sayfamda paylaşıp arkadaşlarımla paylaşıyorum. senin çantanı kopyalayan kızı sonradan farkedip blogunda gidip ağzının payını veriyorum bunlar hiiiiç görünmüyor yok sayılıyor. sen ne yapıyorsun ??? yazışmamızdan 2 gün sonra gidip fermuar aksesuarlı yapım aşamalı yazı yazıyorsun peees... sonra ben sana bende ayakkabı boyamak istiyorum ama bana da kızarsın diye korkuyorum yazıyorum esprili bir şekilde  sen ne yapıyorsun??? gidip YASAL UYARI DAN DUN VS VS... yazan komik bir yazıyı gfacebook sayfanda benim yazımın hemen altına yazıyorsun. sonrada bana gelip "aaay beni yanlış anlama bu genel bir uyarıydı diyorsun. senin yaptıklarına herkes güler. bunları açık açık anlattığımda herkes neyin ne olduğunu anlarda ben senin gibi olamam. benim bir ağarlığım var. sen her ne kadar bana +3 yaş desende BEN ÖĞRETMENİM ve gayet zekiyim,sıcak kanlı ve iyi niyetli olmamı bu şekilde yorumlayıp beni salak sanmış olabilirsin ama değilim hiiiç merak etme.


oye design ve kotika ile ilgili ayrıntılı bir yazı da blogumda yer alacak. ozaman bakalım ne yapacaksın. attığın iftiraları temizlemek biraz zamanını alacak ama bunu sen istedin.

ayrıca ben seninle ilgili hiç bir yerde hiçbir açıklamada bulunmadım. facebook sayfama yazdığım iletiyi üzerine alınıp gelip bana mesaj çeken sonrada twitterda sanki seni hakaret yağmuruna tutmuşum gibi garip garip iletiler giren olayı bu noktalar vardıran sensiiiin.

"oyenin ayakkabısının kim tarafından ve niye yapılmış olduğu beni ilgilendirmiyor.Bu durum tamamen ayakkabının tasarımcısınıı ilgilendirir." yazmışsın buna çok güldüm gerçekten. e o halde koskaca bir yazı niye yazdın blogunda. niye o yakkabıyı ben yapmışım gibi herkese yazıyorsun. allahım ya sen nasıl bir insansın böyle


UZAK DUR BENDEN ARTIK....


not: yazıdaki isim ve soyad eklemesi savcılığa sanem sevgen hakkında açmak istediğim davanın takipsizlikle sonuçlanacağını öğrendikten sonra eklenmiştir. demekki bir insanın ismi,soyadı, fotoğrafı açık açık kullanılıp,yalanlar ,iftiralar atılınca bunun üzerine dava açmak istediğimizde "kadın çekişmesi" olarak nitelendirip dava açılmasına gerek duyulmuyormuş. benimde kendisinin ismini cismini açık açık yazmamda bir sakınca yok öyleyse...

7 Mayıs 2011 Cumartesi

SANEM SEVGEN - SANEMİKO BİLGİLENDİRME

sanem sevgen;


Blogumda sizin kendi blogunuzda yayınlamış oldunuz gibi AD,  SOYAD, FOTOĞRAF MESLEK gibi ayrıntıları alenen yayınlamamış olmam, SİZİN YAPTIĞINIZ GİBİ aramızda geçen mesajlaşmaları ya da diğer ekran görüntülerini orasını burası keserek işime geldiği gibi blogumda izleyicilerimle paylaşmamam ya da uçuk kaçık bir komplo teorisi uydurup yayınlamamam sizi sakın yanıltmasın.Bu SİZİN ve ARKADAŞLARINIZ tarafından hakarete, iftiraya uğramadığım, onur, şeref ve saygınlığımı rencide edici nitelikte sözler sarfetmediğiniz anlamına sakın gelmesin. Elimde 38 adet ekran görüntüsünün bulunduğu dosya mevcuttur. Bunlar gerekli yerlerde, gerektiği gibi paylaşılacaktır.

Sizde çok iyi biliyorsunuz ki kendi facebook sayfama yazdığım iletiyi üstünüze alınarak bana mesaj çektiniz ve ardından bu saçmalıklar başladı. Sizinle aramda geçen hiç bir yazışmayı hiç bir yerden silmediğimi ve size adınıza yönelik asla ve asla hakaret etmediğimi sizin kendi kendinize üzerinize alınıp bana mesaj çektiğinizi gösteren görüntüler her ikimizde de mevcut. Bunlar dışında hiç bir yerde size hakaret ettiğime dair bir görüntü elinizde olamaz. Çünkü ortada benim tarafımdan yapılmış bir hakeret yok. İşte bu yüzden twitter ve blogunuzda "bana hakaretler yağdırdı!" dediğiniz ekran görüntülerini rica ediyorum. Varsa yollayın ya da blogunuzda yayınlayın onları bir görelim lütfen. Olayı çirkin bir şekilde kurgulayarak, izleyicilerinizle paylaşıp beni bu şekilde lanse edebilecenizi sanmış olabilirsiniz. Fakat her şeyden önce ben bir ÖĞRETMENİM ve kimseye kendimi bu şekilde harcatmam.

Bu tavrınızı devam ettirip ettirmemeniz benim için hiç önemli değil artık, sadece başlıkta da söylediğim gibi bilgilendirmek amacıyla yazıyorum,
HAKKINIZDA YASAL İŞLEM PAZARTESİ GÜNÜ BAŞLATILACAKTIR.


Duru Günaçan



YAZI YORUMLARA KAPALIDIR

not: yazıdaki isim ve soyad eklemesi savcılığa sanem sevgen hakkında açmak istediğim davanın takipsizlikle sonuçlanacağını öğrendikten sonra eklenmiştir. demekki bir insanın ismi,soyadı, fotoğrafı açık açık kullanılıp,yalanlar ,iftiralar atılınca bunun üzerine dava açmak istediğimizde "kadın çekişmesi" olarak nitelendirip dava açılmasına gerek duyulmuyormuş. benimde kendisinin ismini cismini açık açık yazmamda bir sakınca yok öyleyse...

FUNKY BIRD PORTFÖY- CLUTCH


Son yaptığım çalışmalarımdan biri Funky Bird Portföy . Bu tarz çalışmalardan da artık sık sık göreceksiniz burada. Çünkü sırada 19 tane daha var:) Belki daha da devamı gelebilir. Üzerindeki rengarenk kuş size bir yerlerden tanıdık gelmiş olabilir. Benim 2 sene önce yaptığım broşlarımın farklı bir yorumu diyelim. Kitsch bir hali, tavrı olduğu için bu kuşlu portföyü çok sevdim:)

Bilgi ve sipariş için: durugunacan(at)gmail(nokta)com :)




6 Mayıs 2011 Cuma

Hand Painted Shoes - El Boyama Ayakkabı Eskiz- Babet ve Topuklu Ayakkabılar


 AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ... 
Evet bu yazımdan sonra kimse burada negatif enerji yayan, kötükle beslenen, hırs ve kıskançlık dolu kişilerin isimlerini adını ağzına almayacak. Kafasını onunla meşgul edip boya ve fırçalarından uzak kalmayacak.Yalan, iftira, hırs ve kıskançlık gibi negatif duygularla oraya buraya saldıran kişilerle bu güzel blogumu kirletemem. Kimseye de ben onun anlattığı gibi biri değilim diye kendimi paralayacak değilim. O kişiyi bana attığı iftira, yalan ve hakaretlerinden dolayı Allah'a havale ediyorum. İzleyin ve görün... Ahımı alanların sonu pek iyi olmuyor tecrübeyle sabittir.Yazının başında da dediğim gibi "Aynası iştir kişinin, lafa bakılmaz.".Ben endişe edildiği üzere daha da güzel ve kaliteli tasarımlarla burada olacağım. İtalyan malı gerçek deri Giuseppe Zanotti, Mario Vicci babet ve topuklu ayakkabılar aldım. Emeğime değecek ayakkabılar üzerine çalışacağım artık. Bu paylaştığım eskizlerde beyaz topuklu ayakkabı için düşündüğüm çalışmam.Pazartesi gününe kadar bitirebilirim sanırım.



Ha unutmadan söyleyim ben 40 yaşında, buruşuk suratından utanan, gerizekalı biri değilim aslında. (daha da vardı da şimdi ekran görüntüsüne bakmaya üşendim)Yaşıma göre gayet formunda ve zeki biri olarak tanınırım. Blogumda gül cemalimi göstermeme nedenim o söylenenler değil yani. TARZ VE TERCİH meselesi diyorum.Bunu da söylemeden geçemedim EGO SAVAŞLARI MALUMUNUZ...:)))


Bir seferlik bakın bakalım gül cemalime doya doya:))) Bir daha zor görürsünüz!




not:
yazıda sözü edilen kişi sanem sevgen'dir (sanemiko)