11 Temmuz 2009 Cumartesi

UzUuUuN Bir Ara

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...
Bu ara boyunca hiç bir şey üretmedim, tasarlamadım maalesef. Sadece hastalandım ve taşındım diye özetleyebilirim. Yaklaşık 1 ay kolilerle haşır neşir oldum. Sonunda bu eziyet bitti çok şükür. Ama hala salonumda anneannemden kalma bir berjerden başka oturacak yerim yok. Bir hafta içinde yeni koltuklarıma kurulmayı hayal ediyorum.
Sanırım bir süre evimi güzelleştirmek ve daha işlevsel hale getirmek için bazı çalışmalar yapacağım. Çünkü yeni evim eski evimden daha küçük ama daha sevimli.
Kocaman dolaplarla dolu geniiiş bir hobi odası hayal ediyorum ama bu hayalim şimdilik imkansız. O yüzden tasarımları yapacağım minicik odamı daha işlevsel ve düzenli bir hale getirmeliyim. Henüz tüm malzemelerim kutularda saklanmış benim onları sobelememi bekliyorlar. Zaten bu kargaşa içinde de aklıma yapacak hiç birşey gelmiyor. Yolum henüz İkea'ya düşmedi. Oradaki saklama üniteleri ve raflar benim için çok uygun olacak sanıyorum. Neyse işte aklım bu sıralar böyle şeylere çalışıyor sadece. Tasarım masarım yok yani.
Bilun Şen için tasarladığım T-shirtü bitirdim fakat kendisine göndermek kısmet olmadı. Zaten o da bu ara taşındığı için yeni adresini alıp gönderirim. Yazın ortasına geldik ben hala t-shirt göndericem inşallah. Bu arada dikkatinizi çekerim arkasına logomuda koymayı ihmal etmedim:)


Bilun için hazıladığım T-shirtün baskısı aslında istediğim gibi olmadı. Yaklaşık 10-15 yıkama sonra renklerin solacağını söylediler. Daha profesyonel baskılar yapan bir yer bulmaya çalıştığım sırada eski bir arkadaşımla tesadüfen karşılaştık ve o bana bu konuda çok yardımcı oldu. Bağlantıyı sağladım fakat şu taşınma telaşım bitsin diye bekledim. Bu konudaki gelişmeler şimdilik sürpriz olarak kalsın. Gerçekleşmeden bişey söylemeyim. Sadece gerçekten güzel ve kaliteli olacaklar onu söyleyebilirim.
Bu arada tabii 12 Eylül İlköğretim Okulu'nun yıl sonu sergisini gerçekleştirdik. Sergi hazırlığı sırasında apar topar 3 öğrencime 10marifet'te görüp çok beğendiğim kelebekli saat tasarımınıda yaptırmayı ihmal etmedim. Sergide benim yaptığım pet şişeden şamdan ve çiçeklerde var. Orada biraz hile yaptık çünkü o çalışmayı yapan hiç bir öğrenci işlerini sergiye getirmedi. Bende kendi örnek işlerimi koydum. Bu aramızda kalsın lütfen:) Sergide 6-7-8 sınıf öğrencilerinin "Teknoloji ve Tasarım Dersi" Düzen,Kurgu ve Yapım kuşaklarında yapmış olduğu işleri göreceksiniz.
Sergimizi buyrun gezin.














13 yorum:

  1. gerçekten çok merak ettim seni.döndüğüne sevindim.

    YanıtlaSil
  2. Duru'cum hoşgeldin.Geçmiş olsun,güle güle otur.T-shirt baskı da,serginiz de çok güzel olmuş.Emeğine sağlık.Dilerim bundan böyle herşey gönlünce olur ve bizde güzel çalışmalarına kavuşuruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler arkadaşlar.
    bende sizi çok özlemişim.uzun zamandır bloğuma,10 marifet'e ve takip ettiğim bloglara bakamıyordum.Dün gece bir gezindim sabah ezenı okuyordu yattığımda.
    Bu arada kimse boşdurmamış harika işler yapmış. Fakat saat 3-4 te yorum yapmadım deli demesinler diye:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin.Özledik.T-shirt gayet güzel olmuş.Ellerine sağlık.Ama sergiye bayıldım.Kaç yaşlarında bu çocuklar.Bunlar şimdiden böyleyse büyüyünce nasıl olurlar merak ediyorum.Hârika çalışmalar yapmışlar.

    YanıtlaSil
  5. Serginizde harika işler var. Saatler ve plastik şişeden şamdanlara bayıldım. T-shirt de çok güzel, eline sağlık. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. 12-13-14 yaşlarındalar Nedret. bazıları gerçekten çok yetenekli,ilgili ve meraklı.öyle öğrencilerle ders yapmak daha bir keyifli oluyor ama azınlıktalar maalesef.
    güzel yorumların için teşekkürler.)

    YanıtlaSil
  7. Canım hoş geldin tekrar. Hayırlı olsun yeni eviniz, güle güle oturun canım benim.. T-shirtümmmm :) Süper süper süper olmuşşş, inan kalitesi hiç önemli değil :) Logoya bayıldım! Ellerine sağlık canım benim!
    Bu arada sergidekiler de harika! Emeklerinize sağlık :) Çocukların işleri de senin şamdan ve çiçekler de süper olmuş :)
    Öpüldün çok!

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler canım. Sende yeni evinde güle güle otur.
    Bilun yeni ev adresini gmailime yollarsan sana t-shirt ve elimi yollayacağım canım.
    SENDE ÖPÜLDÜN:)

    YanıtlaSil
  9. Durucummmm , öncelikle yeni evinde iyi günlerde otur canım. En kısa zamanda ziyaretine geliriz.

    Bizimkilerin işleri harika olmuş , keşke her derste böyle başarılar sergileyebilseler. Keşke gitmeseydinn yaa ben seni çok sevdimm. Gidilir miydi? neyse sağlık olsun gönüllerimiz bir olsun. Sen mutlu ol ,yeni yerinde...

    çokkkk öpüyorumm...gelsene elite gideriz:))

    YanıtlaSil
  10. Öziiciğim güzel yorumların için çok teşekkürler en kısa zamanda zaten Mudanya'ya geleceğim.Oradaki eve gelen kolileri postaneden almalıyım birde muhtarda işim var. Geleceğim zaman seni ve Seher'i ararım.
    Bende sizden ayrılmayı hiç ama hiç istemezdim ama işte geldik bir kere. Zaten bazen delleniyorum hala orayı sayıklıyorum. Annem darılıyor valla bana:)

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin,geçmiş olsun, yeni evin hayırlı olsun:) ben 4 gün ara verdim ipin ucunu kaçırmışım gibi geliyor, senin çok uzun zaman olmuş nasıl dayandın:D

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler biyaşımadaha girdim.
    Evet benim yaklaşık 2 aylık bir aram oldu fakat isteyerek, sıkılarak kendi tercihim olan bir ayrılık olmadığı için bu yüzden aklım hep bloğumdaydı. Üzülüyordum burayla ilgilenemediğim için.
    Çok şükür kavuştum:)

    YanıtlaSil
  13. aramıza tekrar hosgeldin yeni adresinde hayırlı olsun.anladıgım kadarı ile bu aralar hep tasınıyorsun:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun