6 Nisan 2013 Cumartesi

Sosyal Medya Canavarı ve Cupcake Espadril - Duru Günaçan

ÖLEEE BAKINIYORUZ
Bugün Cenk atölyeye geldi daha doğrusu Sosyal Medya Canavarı mı geldi
deseydim daha doğru olurdu bilemedim şimdi. 
Sohbet muhabbet derken instagramda ne kadar kör cahil olduğumu, bu işlerin benden çoktaaan geçtiğini  ve dipboyamın gelmiş de geçiyor olduğunu anladım. Acı gerçek ama öyle.
Çocukcağız bana instagramda paylaşım yapmanın inceliklerini açıkça anlattı ama ben
"heee haaa aaaa" deyip yine unuttum. 
Ama Cenk kibar çocuk cahillimi bi kez bile yüzüme vurmadı sabırla anlattı.
Ama anlayan kim?
Neyse dediğim gibi instagramımda kusur kalsın orada hashtagsiz paylaşımlar yapadurayım.

Bir de Vine varmış.Cenk sayesinde onu da bugün öğrenmiş oldum. 
Vine, Twitter’ın en çok 6 saniye uzunluğunda video çekip paylaşmanızı sağlayan mobil uygulaması.
Akıllı telefon veya tablet aracılığıyla video kaydedip arkadaşlarınızla paylaşabileceğiniz bir uygulama. 
Bu videoların üç önemli özelliği var; 
birincisi maksimum 6 saniye uzunluğunda olması, 
ikincisi durdurarak kaydetme özelliği, 
üçüncüsü ise videoların tıpkı hareketli GIF resimler gibi sonsuz bir döngü ile oynatılabilmesi. 
Uygulama iPhone 3GS ve sonrası cihazlar ile, iPad ve iPod Touch tarafından destekleniyor. 
Vine ile çektiğiniz ve yayınladığınız video anında herkese açık hale geliyor.
 Bu yüzden öyle her bir şeyi çekmemenizi tavsiye edicim. 
Sonra mahçup durumlara düşmeyelim di mi ama?
Ben şimdilik hızlı bir Vine kullanıcı olamıyacağım çünkü Android uygulaması henüz yok. 
Bi olsun bak ben nasıl hızlı bir viner olacağım:)
 Aşağıdaki video Cenk'in benim atölyemden çektiği görüntülerden oluşuyor. 


Bu arada espadrillerime de bugün itibariyle start vermiş bulunuyorum. 
Aslında onlara önümüzdeki hafta başlayacaktım fakat bu ikisinisi acilen yapmam gerekti. 
Çünkü Dubai'ye doğru pazar günü yola çıkacaklar. 
Bu espadrilleri heykelsi enfes pastalar yapan iki hanımefendiye yapıyorum.
Espadriller onların yaptığı pastaların yanında sönük kalacak ama pastaları yaparken bu espadrilleri giyeceklerini hayal etmek beni hem heyecanlandırıyor hem de çok mutlu ediyor.
Siz bu postu okurken tamamen bitmiş olacaklar artık pazar günü bitmiş hallerini sizlerle paylaşırım.

Sevgiler
Duru Günaçan

2 yorum:

  1. çok guzel olmuşş yahu.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler:) fakat bu bitmemiş hali bu gece bitmiş hallerini paylaşacağım.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun