27 Temmuz 2009 Pazartesi

PENYE KESME VE DÜĞÜMLEME


Bu teknikle yaz için giyilebilecek hoş tasarımlar yaratabilrsiniz. Sadece kesilme ve düğümlenme tekniğini göstermek amacıyla bir t-shirt yaptım. Fakat bu teknikle t-shirtlerin sırt ve kol kısımlarına ya da ön kısımlarında bazı yerlere kesikler atıp bu düğümlemeleri kullanabilirsiniz.

AŞAMALAR:
* T-shirtü ön ortasından ikiye katlıyoruz.
* Makasla her seferinde biraz daha uzun kesikler attıyoruz.

* Bu şekilde aşağıdan yukarıya doğru genişleyen şeritler elde ediyoruz.

* Kesilen parçaları çekerek esnetiyoruz.

* Kesik bir t-shirt elde ediyoruz.
* T-shirtlerin sırt kısmına bunu uygulayabiliriz ve bence çok da hoş olur. Tabii sırt dekoltesi müsait, zarif ve ince bir bayan giyerse. Aksi takdirde hiç denemeyin arkanızdan gülerler:)

* Şimdi 1.şeridi tutuyoruz

* 2.şeridi 1.şeridin altından geçiriyoruz. Bu işlemi kestiğimiz tüm şeritlere sırayla uyguluyoruz.

* Bu şekilde tüm kesilen şeritleri birbirinin altından geçirerek yukarıya doğru çıkıyoruz.

* Gördüğünüz gibi hoş bir düğüm şekli oluşuyor.


* Amacım düğüm tekniğini göstermek olduğu için en son kalan şeridi ben bir yere sabitlemedim ama siz kendi zevkinize göre kesip düğümlerken onu bir yere sabitlersiniz tabii. Bu teknik bence çok özgürce uygulanabilecek herkesin zevkine göre ortaya hoş tasarımlar çıkarabileceği bir teknik. Bu sene Zara'dan aldığım siyah t-shirtün önünde, yan tarafa gelecek şekilde bu kesiklerden yapılmış.Biraz salaş ve hırpani görüntüyü her zaman severim. O da çok hoş duruyor.



Penye kesme ve düğümleme tekniğinin harika bir uygulaması var.
Bu videoyu mutlaka izleyin. Çok eğlenceli. Videoyu blogda yayınlamak istedim fakat nasıl yapıcam bilemedim. TIKLAYIN VE İZLEYİN.


ÖRNEKLER





"Ben penyeleri kesip, ortada dilenci gibi gezemem ama bu tekniği mutlaka uygulamak istiyorum." diyorsanız da yine çareler tükenmiyor. Penye ve kumaşları şeritler halinde kesip, büyük tığlarla örerek de harika işler çıkarabilirsiniz. Penyeleri sadece toz bezi olarak değerlendirmeyin, çok daha estetik yollar var. Size ilham vermesi için SallyRags's Shop'a da bir uğrayın isterseniz.

PENYELERİNİZİ KESİP DÜĞÜMLERKEN İYİ EĞLENCELER DİLERİM.

4 yorum:

  1. "Tabii sırt dekoltesi müsait, zarif ve ince bir bayan giyerse. Aksi takdirde hiç denemeyin arkanızdan gülerler:)" kendime yaparım diyordum yazının başında ama bu uyarıdan sonra tırstım valla:)))
    Hediye olarak uygulamak isterim, öğrendiğim iyi oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar pratikmiş kendim için yapmam ama kızımın kıyafetlerinde uygulayabilirim çok kolaymış uzun ve açıklayını resimlerin ve anlatımın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuşlar.ben bu tarz giyinmeyi zaten seviyordum.eşim bu yırtık şeylere o kadar para verilir mi diyordu.artık kendim yapacağım:))aklım hala fermuarlı broşlarda yapılışını yayınladınız mı?

    YanıtlaSil
  4. özlemce teşekkürler,
    fermuar broşların yapımını henüz yayınlamadım fakat uygun bir zamanda onu da yayınlayacağım,

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun