21 Mart 2013 Perşembe

Fransız Güpür Dantelli Gelin Converse- Duru Günaçan



 Son yaptığım gelin converse karşınızda. 
Orjinal Converse All Star Chuck Taylor (Krem Uzun M9162)
üzerine güpür dantel, akrilik,  kristal taş ve inciler kullanılarak oluşturuldu.
Burun kısmı tamamen taş kaplandı.Yanlara fransız güpür dantel aplike edildi ve tamamen elde dikildi. Arkasında da kristal taş ve incilerden oluşan bir şerit dikildi.


Yeni malzemeler aldım ve bu son yaptığım gelin converse onlarla oluşturuldu.
 Boya ve bu tür malzemeler satan dükkanlarda gece yatıya kalmak istiyorum yemin ederim. 
Yavaş yavaş inceleyim tadına varayım hepsinin. 
Onlarla neler yapacağımı hayal edeyim ve ertesi sabah dükkan açılıncada 
istediklerimi alayım çıkayım istiyoruuum:) 
Çok tuhaf biriyim biliyorum:)





 Dantel tamamen elde dikildi 
 
Bu modelin aynısından daha öncede yapmıştım..
Aslında burun kısmındaki ve yanlardaki güpür danteller aynı
fakat arka kısımdaki kristal taşların yerine kristal taş ve incilerden oluşan çok güzel bir malzeme buldum.
Bu kez o şeridi kullandım bence görüntü çok daha güzel oldu.

Daha fazla fotoğraf için TIK TIK :)


Her şey bitip ürünü kargoya verince heyecanlı bir bekleyiş başlıyor. 
"Acaba görünce ne düşünecekler, beğenicekler mi?"diye

Sonra cevap geliyor ve tüüüm yorgunluğunuza değiyor bir oooh çekiyorsunuz
ve suratınızda KOCAMAN bir gülümseme oluşuyor.
İşte en güzeli de bu bence:)

Sevgiler...
Duru Günaçan

Sipariş vermek isterseniz
ya da
durugunacan@gmail.com 'dan 
bana ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş ya! Emeğine sağlık.

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş valla :)

    YanıtlaSil
  3. beğendiğinize sevindim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper tasarımlar yapılmış bende istıyorum

      Sil
  4. bız nasıl alabılırız bu sıteden yapılan bi ayakkabıyı

    YanıtlaSil
  5. ayakkabıları nasıl satın alabilriz?

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun