5 Mart 2013 Salı

Gelin Converseleri - Gelin Ayakkabıları - Duru Günaçan


Uzun zamandır gelin converseleri yapıyorum fakat bunları sizlerle paylaşmadığımın farkındayım. 
Vakitsizlikten, üşengeçlikten şimdiye kadar sizinle paylaşmadığım 
farklı gelin conversei modellerinden bir demet sunuyorum. 



Bunların bazılarının maalesef çok kötü kopyaları piyasada dolaşmaya başladı hatta bazıları kendisi bile yapmaya tenezzül etmeden benim fotoğraflarımı sahiplenerek sanki kendi tasarlamış gibi sitesine koyuyor ve insanlardan övgüler alıp bir de üzerine teşekkür ediyor. 
Hal böyle olunca bu postu yazmamın gerekli olduğuna karar verdim. 


Gördüğünüz tasarımlar Duru Günaçan yani benim tarafımdan tasarlanmış olup 
sadece siparişini ben alıp ben yapmaktayım.
Ayrıca Ankara da bir düğün organizasyonu firması ve Bursa'da bir kaç yerde bu ayakkbıların satışıda benim bilgim ve isteğimle yapılmaktadır.
Onun dışında kendi sitem ve facebook sayfam vasıtasıyla benimle iletişime geçip sipariş verebilyorlar.
Bunu da burada ifade etmiş olayım. 






Hiç "yasal yaptırımım olacaktır" gibi komik laflarla kendimi yormayım.
 Burası Türkiye öyle emeğe saygı ne kişiler tarafından ne de devlet tarafından pek beklediğim bir şey değil maalesef. "İşte yapmış ne var bunda" "bende yaparım aynısınn tıpkısından" "amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok" gibi cümleleri dillerine pelesenk edip tasarımlarımı sahipleniyorlar. 
 Aynı kalite ve işçilikle yapabiliyorlarsa yapsınlar etsinler efendim tutan yok kimseyi:))) 


İşte böyleee... 
Bu konuda biraz dert yandıktan sonra biraz gelin converselerden söz edeyim sizlere. 
Burada gördüğünüz gelin converselerin bazıları orjinal converse ve kristal taş kullanılarak tasarlandı. 
Bazıları orjinal converse ve akrilik taşlı bazıları ise replika dediğimiz orjinalinin aynı fakat gerçek converse olmayan ayakkbılar üzerine akrilik taşlar kullanılarak tasarlandı. 
 Sipariş verenelere bu konuda ayrıntılı bilgi veriyorum karşılklı konuşarak 
ne tür malzemeler kullanıcağımıza birlikte karar veriyoruz. 


Eğer sizde sipariş vermek isterseniz 
durugunacan@gmail.com 
adresine bir mail atmanız yeterli. 
Hayalinizdeki tasarımın ayaklarınızda olacağına emin olabilirsiniz. 

Sevgiler 
Duru Günaçan 


7 yorum:

  1. çok hoşmuş yaklaşan düğünüm için düşünülebilir:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize fikrinize sağlık. Duru hanım fotoğrafların üzerine photoscape de adınızı yazarsanız fotoğraf çalınma olayını azaltabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız fakat fotoğrafları emeksensine eklerken fligram istemiyorlar. oradan alıyorlar en çok da zaten.
      emeksinde bize bu konuda fotoğraflarının başka yerde kullanılmaması için kartınızı eserinizin yanına ilştirip öyle fotoğraf çekin şeklinde bir öneri getirdiler. bu fotoğraflaın çalınmasını engeller dediler. fakat ben bunu yapmayı hep unutuyorum. birde yapılan işin önüne başka birşeyin geçmesini istemediğim için bunu yapmıyorum sanırım. artık vicdanlarına bırakıyorum.

      Sil
  3. Converse kraliçesi. Yine yine harikalar.
    Aldırma desem de insan çok kızıyor taklitçilere. Ama onlar şunu anlayamıyor, farzet ki, işçiliği de iyi, ama tasarım insanın kendisine ait değilse, bir şeyi taklit ederek yapıyorsa, çıkan işin asla ruhu, sıcaklığı, özelliği olmuyor. Alıcının buna dikkat etmesi gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onu anlayamıyorum işte. yapılmış bir şeyi baka baka yapıp ortaya çıkarmanın nesi eğlenceli ya da heyecanlı? ama tabii amaçları bu işten keyif almaktan çok para ise bu konuştuklarımız onlar için hiçbir şey ifade etmiyordur tabii. ayrıca güzel sözleriniz için de çok teşekkürler, öpüyorum Koi'de ellerinizden öpüyormuş öyle dediii:)))

      Sil
  4. Merhabalar düğünüm için spor ayakkabılarınızdan almak istiyordum nasıl temin edebilirim ve fiyatı nedir? yardımcı olursanız çok memnun olurum
    İyi Çalışmalar
    Mine

    YanıtlaSil
  5. Resimlerinizi kullanmak istersek kullandığımız yere Kapkara camdan kelebek bloğundan alıntıdır yazarak kullanabilirmiyiz ..emeğe saygı çünkü :)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun