20 Nisan 2009 Pazartesi

Eski Babet


Bugün yazlık ayakkabılarıma bir göz atıp atılacakları ve verilecekleri bir kenara ayırdım. Ağzı yüzü bir kenara kaymış sevgili pembe babetlerimi ne atmaya ne de birine vermeye kıyamadım. Çünkü dikkatlice baktığımda aslında ona o görüntüyü üzerindeki yıpranmış ve yapışkanları çıkmış pembe deri fiyonk veriyordu.
Bende hemencecik elime makası aldım ve o fiyonkları yok ettim. Yerine ayakkabının renklerine uygun, çizgili organze kurdaleyi geçirip birde fiyonk yaptım oldu bitti:)Böylece bir geridönüşüm projesine daha adımı altın harflerle yazmış oldum. Ben yaptım oldu; sizde yapın:)


4 yorum:

  1. çok da güzel olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş samimiyim yazmak için yazmadım bende taşlara süslemiştim bu da aklımda olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ESKİSİNDEN DAHA CİCİ BİCİ OLMUŞ BENCE...

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun