7 Aralık 2009 Pazartesi

FERMUAR TAÇLAR VE BROŞ


Yeni taçlarımın hemen hepsini fermuar kullanarak tasarladım.
Daha önce yaptığım fermuar broşlarda kullandığım
gül şeklini taçlarada uyguladım.
Hatta broş olarak yaptığım haki yeşil, gül ve kelebekten
oluşan broşu taca çevirdim.
Böyle çok da hoş oldu diye düşünüyorum.



Bu fiyonk şeklindeki fermuardan yaptığım taç modelini Amerikadan çaldım:)
Fü'cüğüm geçen ay Amerikadan ailesini ziyarete geldi.
Tabii bizede uğradı. Kendisi pek tarz, klas, hoş bir hatundur.
Mag Ryan'ın ikizi denilebilir:)
Bize geldiğinde kafasında fermuardan yapılmış siyah- altın sarı renklerde
hoş bir taç vardı. Hemen kafasından alıp evirdim çevirdim, inceledim.
Fermuar broşların güllerini zaten taca uygulayacaktım
birde bu fiyonkları ekldim böylece.
Fü tarzı taç yapmış oldum:)


Birde gri renkte fermurdan broş yaptım.
Ben daha çok siyah rengi beğenirler diye düşünüp birçok siyah fermuar almıştım.
Fakat çevremdeki herkes gri renkte broş istemeye başladı.
Bayramda gri renkte fermuar broş takmıştım da sanırım o yüzden:)

Birde PASAJımda satışta olan birçok ürünümü sildim.
Yılbaşı dolayısıyla Bursa'da bir yakınımın işyerinde satışta olacaklar. O yüzden her iki yerde de satışta olmaları sorun yaratabilirdi. Yılbaşı sonrası da büyük ihtimal satış mekanım bloğum olacak.
Arada orayada eklemeler yaparım belki. Fakat artık bloğumdan satış yapmayı düşünüyorum.

26 yorum:

  1. Bakıyorum da, en çok şunu beğendim falan diyeyim diye ama vallahi karar veremedim hepsi de birbirinden güzel olmuş. Fermuardan yaptığın gül şeklini çok beğeniyorum ama o fiyonk şeklinde olan da çok değişik olmuş, hepsini beğendim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş ama ben en çok kelebekli kahverengiyi sevdim! Leoparsa bile benekli kelebek gibi durmuş:) Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Bizim Gibiler çok sağol canım:)
    bende bu fermuarlarla çalışmaktan çok zevk alıyorum. sonuçta da her yaptığımı beğeniyorum,ayıramıyorum.
    napsak:)))

    Aslı; evet leopar taklidi yapan benekli bir kelebek o:)
    beğendiğine sevindim.

    YanıtlaSil
  4. hepsi süper olmuş, özellikle leopara bittim.. leopardan tiksinen ben sizin bu leoparlı diy projeleriniz yüzünden leopara sempati duymaya başladım..
    acaba diy'den değil de yaştan mıdır dersin :PP

    bu arada kadife fiyonk belli oluyor gayet :)
    ellerine sağlık..ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  5. sağol Dominika'cığım:)
    yaşın kaç bilmiyorum fakat yaştan olmadığına eminim:) lakin 45-50 yaşlarındaki güne giden teyzelerin giydiği leoparlı giysilerden hoşlanmadığına eminim.)))

    fiyongun belli olmasına da sevindim.fotoyu çektikten sonra baktım bişeye benzetemedim. ben anlamıyorsam kimse anlamaz deyip açıklama yapma gereği hissetmiştim:)

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık çok güzeller.

    Fermuarlı bir taç Forever 21'dan almıtım. Senin leoparlı daha güzel şeker!

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuş.Hiçbir şekilde seçim yapamıcam ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. hepsi tek kelimeyle SÜPER olmuş canım ;D

    YanıtlaSil
  9. oyyy oyy görmeyeli döktürmüşsün gene öğretmenimmm:) eline sağlık çok güzeller vallahi... Özellikle kelebekliye bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. Tam seni merak ettim derken yeni ciciler geldi ellerine sağlık canım Bursa için de bol satışlar canım hayrolsun neden peki

    YanıtlaSil
  11. Doorstepping;Antigone, karabidikim, jeliboncuk,stil direktörü hepinize teşekkürler kızlar :)

    Eda'cığım aslında bir sorun yaşamadım pasajla.fakat oradan satış yapabilmem için alacak kişilerin da pasaje üye olması gerekiyor.bloğumda görüp beğenip oraya üye olmak istemeyenlerde buradan bana ulaşabilerler diye düşündüm.çevremde pasaja üye olmadan yaptıklarımı almak isteyen arkadaşlarım ve yakınlarım var.onlara kolaylık olsun diye yani.
    daha önceden blogdan satış yasak diye bildiğim için buradan satış yapamıyordum.
    fakat hersheylerin bloğunda bu konuyla ilgili bir yazı okudum.ondan sonra benimde içim rahatladı açıkçası.

    YanıtlaSil
  12. Canım iyi yapmışsın ancak hala altını çiziyorum asıl OCAK ayınca daha da sıkı olacak inanmazsan 189 sanırım maliyeye sor ben kendimi sakata atmamak adına satmıyorum blogdan tercih meselesi tabii ki bol satışlar canım

    YanıtlaSil
  13. Ben de meraklanmaya başlamıştım nerelerdesin diye.İyi çalışmışsın.Maşallah sana.Hepsi birbirinden güzel olmuş.Bak senin için birşeyler buldum.
    http://www.etsy.com/shop/Bogate

    YanıtlaSil
  14. fiyonklu olandan hiç görmemiştim daha evvel. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden güzel olmuş özellikle fermuarlılarda ayrı bir hava var gerçekten çok özendim:) Eeen kısa zamanda fermuar alcam:) Ayrıca yılbaşı için bol satışlar dilerim...

    YanıtlaSil
  16. Eda'cığım inanmamak ne demek.tabii ki sana inanıyorum.blog üzerinden yapılan satışlarda tabiiki vergi kontrolü yapılacaktır.fakat bizim üretip sattığımız şeyler "el emeği" olduğu için onlar vergiden muafmış.biz herhangi biryerden mal alıp üzerine kar koyup satmıyoruz ya da ikinci el kıyafet ya da eşya satmıyoruz. o tür bloglar tabii ki risk altında. fakat el emeği ürünler yapıp satan kişilerin blogları bu durumdan etkilenmiyecektir.

    YanıtlaSil
  17. İşte şeker bende onu sordum 189'a dedim nedir bunun aslı adam bana dedi ki; bu konu yazıldı çizilde ama net değil dedi, sen bilgin varsa bir ara sor bak 189 izah ettim adama uzun uzun nedir ne değildir diye kıl dedi tüy demedi, o yüzden kafamız karıştı haliyle :(

    YanıtlaSil
  18. neduk;
    ablacığım bir süre inzivaya çekildim diyelim ama döndüm yine.
    verdiğin link içinde teşekkür ederim orada fermuardan kalp şeklinde bir kolye ucu yapılmış.ona bayıldım.kesin yaparım ondan da:)

    YanıtlaSil
  19. sergun;çok teşekkürler canım:)

    inanirsakolurbence;
    senin yaptıklarınıda bloğunda görmek isterim, merakla bekliyorum.
    beğendiğine sevindim,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  20. benim bir akrabam gümrük müfettişi.bu gece müsait olunca onunla telefonda konuşup bu konuyu ayrıntılı bir şekilde sorup öğreneceğim. sana da haber veririm canım.

    YanıtlaSil
  21. Kelebek bir de sen sor, iyice kafam karıştı şimdi...

    YanıtlaSil
  22. sordum canım.onlarda tam ayrıntılı bilgiyi vergi müfettişi olan bir arkadaşlarına soracaklar.bende haber bekliyorum şimdi.

    YanıtlaSil
  23. SÜPERRRRRRR bu inziva pek bir dolu geçmiş..;)

    hoşgelddiinnnnn...:):-*

    YanıtlaSil
  24. Leoparlı olan pek güzelmiş canım.Satışta olsa hemen alırdım:)

    YanıtlaSil
  25. Bu ara vizelerle boğuşuyorum ama bir kurtulayım ilk iş kendimi takıya sanata vereceğim fermuarlardan elle tutulur bir şey ortaya çıkarabilirsem haber veririm zaten ama şekil vermesi zorlayacak gibi geldi:)

    YanıtlaSil
  26. taçların hepsi birbirinden güzel olmuş
    isme özel çocuk kitapları :
    http://dombilikitap.blogspot.com

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun