7 Ağustos 2010 Cumartesi

AHOY!


ZARİFÇE blogunun sahibi sevgili Nedük, beni inanılmaz mutlu eden bir hediye hazırladı. Aslında kendisine emrivaki yaptım ama yaptığı
düğüm şeklinde kolyeler o kadar güzel ve şık duruyor ki dayanamayıp resmen renklerine kadar söyleyip, kendisinden bana yapmasını rica ettim.(Lacivet -Beyaz- Kırmızı)
Beni kırmayıp, mağazada görsem hemen atlayıp alacağım, tam benlik bir kolye ve küpe yapmış ablacığım. Nasıl sevdim, beğendim anlatamam.
Ben şimdi sana nasıl teşekkür etsem azdır Nedret Abla:)


Bende Nedret Abla'nın işlerine baka baka kalın kordon kullanıp şu yukarıdaki düğümü yaptım geçenlerde. Henüz kolye haline gelmedi, kapama ve zincir almam gerek. Düğüm konusunda Nedret Abla kadar çoşamıyorum fakat yapması gerçekten zevkli bir işmiş. Sayesinde tanıştım bu teknikle ve ortaya çıkan işleri çok seviyorum.

Aşağıda bu teknikle yapılan işleri göreceksiniz. Fotoğrafların üzerindeki linklere tıklayarak daha fazla örneğe ulaşabilirsiniz.
Bu düğüm tekniğini denizci temasına daha çok yakıştırdığım için genelde o tarz yapılmış işleri seviyorum. Saç bandı, kemer, bilezik, kolye ve çantalarda bu tekniği kullanarak çok şık tasarımlar yaptıklarını görüyorum.

color blinds marties

WOZAROC

hello dolly dsn

mysticknotwork

AHOY:Denizci selamı, "HEY!" gibi yani. Seslenmek veya ilgi ve dikkat çekmek için söylenen bir söz.

13 yorum:

  1. kesinlikle nedret hanımın elini sağlık çok harika olmuş bende çok beğendim ..yayınladığın fotoğraflarda çok güzel hepsi profesyonel ellerden çıkmışlar..

    YanıtlaSil
  2. nedret ablanın araştırmacılığına,enerjisine,hayranım gerçekten.
    teşekkürler müge'nin eğlencesi:)

    YanıtlaSil
  3. Ara sıra, farklı modellere rastladığında bana linkini gönderirsen ödeşmiş oluruz. Beğendiğine sevindim. Yazı için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. forever isminde bir mağaza var orada dolaşırken kalın kordonları kullanarak yapılmış harika kemerler gördüm. onların fotolarını bulursam atarım. anlaştııık:)

    YanıtlaSil
  5. nedret benim kuzenimdir.. ve onun yapamayacağı hiç bir şey düşünemiyorum..o müstesna bir insandır. bizim kızlarımız büyüyünce olmak istediğimiz tek şey ..nedret teyze olmak istiyoruz.. diye cevap veriyorlar..nedretim sonderece sevecen.. aklınızın alamayacağı kadar sabırlı, ve iyimser bir insandır.. ailemizde onun yeri hep başkadır..ailemizin en küçüğünden en büyüğüne kadar ona hayrandır..hepimiz onu çoooook severiz allah gönlüne göre versin o kadar güzel bir gönül 50 senede ancak görebilirsiniz..bütün ailemiz onu çooooook severizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Durucum. Nedret ablanın da ellerine sağlık. Gerçekten her yaptığıyla şaşırtıyor ve kendini tekrar ederek sıkmıyor izleyicilerini.

    YanıtlaSil
  7. hakikaten güzel teknikmiş.
    güle güle kullanın, yapanın edenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller! güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  9. sibel;
    biliyorum ablacığım daha önce söylemiştiniz.çok da alçak gönüllü o yüzden çok söz edemedim kızıcak diye.

    sesiber,
    gerçekten öyle sürekli araştırıp hobi alanını genişletiyor. bu çeiştlililiğe rağmen yaptıklarının kalitesi azalmıyor aksine artıyor.

    sophie'nin dünyası,
    çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullanın gerçekten harika görünüyor

    YanıtlaSil
  11. nedret hanımın ellerine sağlık,süper olmuşlar..sizde iyi günlerde kullanın ..ben denizci olanına bayıldımmmm..

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler yemek vakti aylin:)

    franbuaz, evet takmak için sabırsızlanıyorum:) ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun