14 Eylül 2010 Salı

KIRMIZI-SİYAH-BEYAZ


Yine üçlü güllerden broş yaptım. Bunları yapmayı seviyorum. Çünkü farklı desen, renk ve cinsteki kumaşları birbiriyle uyumlu hale getirmekten çok hoşlanıyorum. Yakada da çok şık duruyor diye düşünüyorum. Burada siyah-beyaz çizgili penye, kırmızı puantiye kadife kumaştan güller yapıp onları hazır satılan siyah gül ile biraraya getirdim. Ortalarına da düğme,inci ve kristal taş ekledim.
Bu tarz broşlardan çok yapmıştım.
Daha önce yaptığım tüm broşları görmek isterseniz
buraya bir tık yeterli:)

11 yorum:

  1. sabahtan beri kumaş çiçeklerle uğraşıyorum bu post benim aklımı okudu sanki, çok beğendim renk uyumunu, çok zevkli...

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler touch the sky, kumaş güllerle uğraşması çok zevkli gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş canım, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım buda çok güzel olmuş, baykuşlu telefonluklarda:)

    YanıtlaSil
  5. bu arada linki tıkladım diğer yaptıklarına da bakmak için ama sanırım hata var direk resmi açıyor bir kontrol et istersen

    YanıtlaSil
  6. Evet, kumaştan güller yapmayı ben de çok seviyorum. Senin tasarımın da çok zevkli olmuş, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  7. antigone, çok teşekkürler.

    yetenek-sizin,beğendiğine sevindim:)

    touch the sky, şimdi düzelttim haber verdiğin için teşekkürler:)

    Cheerful Demet,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. işte buna bayıldım :) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  9. Kumaşlarla bir şeyler yapmak cidden eğlenceli, ben de takılarımda çok kullanıyorum. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. kırmızı, siyah , beyaz güzel üçlü olmuş, ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  11. çok ciciş olmuş şekerimm çok beyendim..

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun