31 Ekim 2010 Pazar

MİNT YEŞİLİ-SİYAH FERMUAR KOLYE


Yine dayanamayıp fermuarlara döndüm. Fakat bu sefer broş ya da bileklik yapmadım. Hep yapmak isteyip üşendiğim ya da zor olur diye ertelediğim fermuar kolyeyi yaptım. Siyah ve mint yeşili renklerde fermuar kullanarak 3 tane gül yaptım ve ortalarına inci koydum. Siyah bir tülün üzerine bunları dikip etraflarından gelişigüzel kestim. Kadife kurdele kullarak boyuna bağlanacak şekle getirdim. Sağ tarafa da tekrar siyah tüllerden gelişigüzel kestiğim şerit şeklinde tülleri bağlayıp diktim.
Ben öyle yaptım böyle yaptım diye basitçe sıralıyorum fakat gülleri yapması pek de kolay olmuyor. Ara sıra canım yandı açıkçası. Gülleri dikerken terzilerin kullandığı yüksüğü kullanmamı tavsiye etmişti Nedret Abla. Onu da denedim fakat ben yüksükle beceremedim bu işi ya da yüksüğü kullanmasını bilmiyorum:)

Fermuar kolye PASAJIMDA güzel bir boyun arıyor şu an:)

Bir önceki postumda söyledim fakat yine tekrar edeyim.
20 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo uyguluyorum artık.

4 yorum:

  1. Mâdem ellerini paraladın, fiyatını da ona göre koy diyecektim ki, merak edip gidip baktım. Tamamdır, münâsiptir:)))
    Ama çok güzel olmuş gerçekten. Acıyan ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. :) sağol Nedret ablacım. senin dediğin gibi o terzilerin kullandığı yüksük denilen şeyi kullanmayı da öğrensem tam olacak:) o zaman fiyat düşer:))))

    YanıtlaSil
  3. :) süper olmuş. Yüzük olayını bende beceremem. Bol satışlar canım.

    YanıtlaSil
  4. sağol embir:)
    yüzük mü deniyor yüksük mü? ben yüksük yazdım:))) normalde yüzük diyorum tabii de.
    terzilerin kullandığına öyle diyorlar sanıyordum:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun