9 Kasım 2010 Salı

KARIŞIK

Çalışma masam ve aklım fena halde karıştı yine...

17 yorum:

  1. hiç de ööle durmuooo çok güzel gözüküo rengarenk:)

    YanıtlaSil
  2. Ah bu karışık halin mi ;)

    YanıtlaSil
  3. Yok yok karışmasın. Kutuda sol üstteki beyazlı çiçeği al, pembeyi kaldır onu koy. Tacın deseni de güzelmiş, yapıştır gitsin:)))

    YanıtlaSil
  4. gecenin bir yarısı bir baktım ortalık karman çorman olmuş sizinle paylaşayım dedim. sonra masayı öylece bırakıp yatıp uyudum:)

    YanıtlaSil
  5. O değilde header süper, çok yaratıcı duruyor.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Moda(e)rator,
    headerda da bir karışıklık hakim gibi ama kendine göre onunda bir düzeni var:) genelde karışık biriyim zaten:)

    YanıtlaSil
  7. Sen buna karışık mı diyorsun, bu görüntü benim odanın normal hali :))

    YanıtlaSil
  8. evet karışık, normalde masa üzerinde herşey yerli yerinde olduğunda daha rahat çalışıyorum. bu aşamaya geldiğinde tekrar toplayıp yine çalışmaya devam ediyorum:) biraz garibim, farkındayım:)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar düzenli bir karışıklık bayıldım darısı başıma : )

    YanıtlaSil
  10. Bu benim masamın toplu hali, en sevdiğim görüntü ayrıca. O kırmızı kapaklı kavanozun üzerini iğnelik yap (ödev) :))

    YanıtlaSil
  11. Valla hiç de karışık değil ben dkerken bir foto çeksem herhalde bir daha kimse benden çanta almaz.mazallah

    YanıtlaSil
  12. Herşeye dokunasım geldi yeminle, asıl ben orada olaydım bak karışıklığı görürdün :) Ama benim de böyle bir masaya ihityacım var.Yer olmadığı için ütü masasını işgal ediyorum ben de.

    YanıtlaSil
  13. merhaba bloğumda bakarmısın seni mimledim

    YanıtlaSil
  14. masanın uzerındekı herseye ayrı ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. ben karisik masalarda daha üretken olunduguna inaniyorum ;))
    ne guzel masa bu böyle..

    YanıtlaSil
  16. Merhaba arkadaş, ben gelip sevgi, saygılarımla, tebrikler, her zaman çok güzel şeyler var.
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil
  17. Senin masan yine derli toplu yahu:D Benim masamın fotoğrafını çekseem vallahi billahi gören şok geçirir:) Odamda adıma atacak yer kalmıyor iş yaparken sanırım dağınık bir insanım:D

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun