4 Ocak 2011 Salı

KEREM'İN KAPI SÜSÜ

 Okuldaki öğretmen arkadaşlarımdan Zehra, bebek bekliyor. Onunla bebaber bebeği KEREM için kapı süsü yaptık.10 gün içinde bebeğini sağlıkla kucağına alacak inşallah. Çalışmaya onunla başlamıştık, büyük bir kısmını da beraber yapmıştık fakat izne ayrılınca çalışmayı tamamlamak bana kısmet oldu. İlk kez bir bebek için böyle bir çalışma hazırladım. Pastel tonlar, tüller, cici süsler ve tüylerle çalışmak çok zevkliymiş. Umarım Zehra'cığımda kapı süsünün son halini beğenir.

Bu arada mide ağrısından ölmek üzereyim. Dün başım ağrıyor diye bir ağrı kesici içtim yetmeyince yarım majezik içtim. Sonrada olanlar oldu. Bu sabah çok erken saatlerden beri ne yaptıysam ağrım geçmiyor. Ihlamur içtim. 3 tane Rennie içtim. Şimdi de ıhlamur, çubuk tarçın, karanfil, nane,bal karışımı bir şey içiyorum ama berbaaat durumdayım. Sizin böyle durumlarda içtiğiniz bitkisel bir çay var mı? Yarın doktora gidinceye kadar beni idare etsin bari:(((


15 yorum:

  1. çok şeker bir kapı süsü olmuş..
    miden için geçmiş olsun.. yapabileceğin herşeyi yapmışsın..benim de ağrıyor..hatta sırtıma vuruyor ağrısı:(

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler tatlı gacı, oof oof uyusak uyansak geçse bu ağrı. sana da çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Kerem bebek için yaptığınız kapı süsü de ayrı bir güzel olmuş ellerinize sağlık, inşallah Zehra Hanım bebeğini hayırlısıyla kucağına alır:) çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
  4. inşallah canım,arkadaşım adına da Teşekkürler adaşehir

    YanıtlaSil
  5. İç bir Famodin geçsin gitsin. Kırk yılda bir içilen ilaçtan zarar gelmez, korkma.
    Kapı süsü çok haşmetli olmuş gerçekten. Pek şanslı bu kerem. Duru ablası ona neler neler yapar kimbilir.

    YanıtlaSil
  6. Kapı süsü çok şeker olmuş:)
    Miden için karıştırmasaydın keşke hepsini. Sen grip çayı içmişsin:) Tarçın mesela mideye pek iyi gelmez. Karanfil de keskin bir baharat. Midende yara olduğunu düşün, yaranın üzerine bu baharatları koysan yanar da yanar. Bulabilirsen kudret narı ye. Taze bulamazsan aktarlarda ezilmiş, macunu var, ondan iç. Çok iyi geliyor. Geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  7. bebiş sağlıkla gelsin inşallah seninde ellerine sağlık. Mide ağrısında çok karışık şeyler içme bence. bende de gastrit var. rennie iyi gelir inşallah.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel şanslı kerem şansı her daim bol olsun

    YanıtlaSil
  9. inş bebeğin hayatı da bu süs gibi harika geçer :D ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. canımm çok geçmiş olsunn..dinlenmen en güzeli ama yapabileceğini sanmıyorum :(
    Kapı süsü harika olmuş.Emeğine sağlık.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  11. durucum..valla yarım majezik deyince korktum ben..sakın bir daha lütfen...hapları kırarak içmek ya da çiğnemek çok kötü şeylere yol açıyormuş..hatta en kötü de ben yazmıyım şimdi..bunun sebebide..hapın büyüklüğü ve vücutta emilimi ayarlanarak paketleniyormuş..kırıncada tabi bu ayarları mahvetmiş oluyoruz..çok önve duyduğum bişeydi paylaşmak istedim...çok geçmiş olsun...kapı süsü muhteşemm..eline sağlık...

    YanıtlaSil
  12. çok şirin bir kapı süsü olmuş.eline sağlık.
    mideni iyice karıştırmışsın.hamileyken gaviscon şurup içiyordum.onu öneririm.çok iyi geliyor.geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun canım, kapı süsü pek bir güzel olmuş.İyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  14. Keremınnnn kapı süsüsünün arkasından biri görünüyorrrrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler arkadaşlar,hepinize ayrı cevap yazamadım ama artık daha iyiyim. Kerem'ciğin kapı süsünü beğenmenize de sevindim:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun