7 Mayıs 2011 Cumartesi

SANEM SEVGEN - SANEMİKO BİLGİLENDİRME

sanem sevgen;


Blogumda sizin kendi blogunuzda yayınlamış oldunuz gibi AD,  SOYAD, FOTOĞRAF MESLEK gibi ayrıntıları alenen yayınlamamış olmam, SİZİN YAPTIĞINIZ GİBİ aramızda geçen mesajlaşmaları ya da diğer ekran görüntülerini orasını burası keserek işime geldiği gibi blogumda izleyicilerimle paylaşmamam ya da uçuk kaçık bir komplo teorisi uydurup yayınlamamam sizi sakın yanıltmasın.Bu SİZİN ve ARKADAŞLARINIZ tarafından hakarete, iftiraya uğramadığım, onur, şeref ve saygınlığımı rencide edici nitelikte sözler sarfetmediğiniz anlamına sakın gelmesin. Elimde 38 adet ekran görüntüsünün bulunduğu dosya mevcuttur. Bunlar gerekli yerlerde, gerektiği gibi paylaşılacaktır.

Sizde çok iyi biliyorsunuz ki kendi facebook sayfama yazdığım iletiyi üstünüze alınarak bana mesaj çektiniz ve ardından bu saçmalıklar başladı. Sizinle aramda geçen hiç bir yazışmayı hiç bir yerden silmediğimi ve size adınıza yönelik asla ve asla hakaret etmediğimi sizin kendi kendinize üzerinize alınıp bana mesaj çektiğinizi gösteren görüntüler her ikimizde de mevcut. Bunlar dışında hiç bir yerde size hakaret ettiğime dair bir görüntü elinizde olamaz. Çünkü ortada benim tarafımdan yapılmış bir hakeret yok. İşte bu yüzden twitter ve blogunuzda "bana hakaretler yağdırdı!" dediğiniz ekran görüntülerini rica ediyorum. Varsa yollayın ya da blogunuzda yayınlayın onları bir görelim lütfen. Olayı çirkin bir şekilde kurgulayarak, izleyicilerinizle paylaşıp beni bu şekilde lanse edebilecenizi sanmış olabilirsiniz. Fakat her şeyden önce ben bir ÖĞRETMENİM ve kimseye kendimi bu şekilde harcatmam.

Bu tavrınızı devam ettirip ettirmemeniz benim için hiç önemli değil artık, sadece başlıkta da söylediğim gibi bilgilendirmek amacıyla yazıyorum,
HAKKINIZDA YASAL İŞLEM PAZARTESİ GÜNÜ BAŞLATILACAKTIR.


Duru Günaçan



YAZI YORUMLARA KAPALIDIR

not: yazıdaki isim ve soyad eklemesi savcılığa sanem sevgen hakkında açmak istediğim davanın takipsizlikle sonuçlanacağını öğrendikten sonra eklenmiştir. demekki bir insanın ismi,soyadı, fotoğrafı açık açık kullanılıp,yalanlar ,iftiralar atılınca bunun üzerine dava açmak istediğimizde "kadın çekişmesi" olarak nitelendirip dava açılmasına gerek duyulmuyormuş. benimde kendisinin ismini cismini açık açık yazmamda bir sakınca yok öyleyse...
Beni Koruyun