27 Haziran 2011 Pazartesi

DOLLY DU ELBİSE VE AYAKKABI ÇANTA - El Boyama - Hand Painted - Duru Günaçan

Dolly Du elbise de boyayıp süsleyip kenara koyduğum işlerim arasındaydı. Hatta kollarındaki incileri anneciğim işlemişti. Ona da yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Artık yarın OTTOec ve Leila Butik'e doğru yola çıkacaklar arasında bu elbise de.  Bir de benim renklerini çok sevdiğim bir takım ortaya çıktı bu süre içinde. Gri suni süet ayakkabının üzerine kocaman sarı mı desem yeşil mi desem bir türlü karar veremediğim ama çok sevdiğim bir renkten kocaman fiyonklar yaptım. Bu ayakkabıyla bereber kullanılmak üzere 2 tane farklı seçenekte portföy tasarladım. Yılan derisi baskılı portföy üzerine ayakkabının fiyongunda kullanılan malzemeden bant ve fiyonk yaptık.  Alternatif olsun diye bir de düz renk portföy yaptık. İki şekilde de çok uygun olduğunu düşünüyorum. İşte böyle... Ama daha bitmedi... Sırada bekleyen paylaşacağım çok renkli ve özel parçalar var.

Şimdilik hoşçakalın:)

Sevgiler...







1 yorum:

  1. çok güzeller ya :) Yılan derisi baskılı portföy ile daha uyumlu ama bence :)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun