11 Eylül 2012 Salı

YUNUS İŞ BAŞINDA

"Yunus da kim?" derseniz. 
O bizim çaycının oğlu, babasına Pirinç Han'daki çay ocağında yardım ediyor.
Yaşıtlarına göre biraz geç ve yavaş öğreniyor.
Yaşı okul çağını da geçtiği için artık iş okuluna da gidemiyormuş.
O da babasına yardım ediyor işte.

Aramızdaki muhabbet genellikle söyle:
-Naber Yunus?
-İim...
- Allah iyiliğini versin
- Sana da versin...

 Bugün atölyede kapının kenarına masayı çıkardım. Boyayacağım espadrilleri, boyayı yanıma alıp bir çay söyledim ve  işe koyuldum. Bir ara kargo için bir görevli geldi ve ben atölyeye girdim. 
Kargoyu görevliye teslim edip atölyeden bir çıktım ki manzara vahim.
Yunus kurulmuş benim yerime espadrilleri taşıra taşıra boyuyor!!!
Suratında da nasıl mutlu bir ifade var anlatamam. 
Onu o halde görünce biraz panik olsamda bozuntuya vermedim, kızamadım da.
 "Aaa çok güzel boyamışsın, hiç taşırmamışsın, aferin." diyebildim ancak. 
O da mutlu mutlu boyamaya devam etti bir süre. İşler düzeltemiyeceğim noktaya gelmeden 
"Artık ben boyayım istersen." deyip fırçayı kaptım elinden:)))


Artık atölyede çalışırken Yunus'a karşı tetikte olmalıyım. Bu boyadığı espadrilin dışını turuncu renk yapacağımdan işi toparladım ama ya kırmızı olarak kalsaydı ne yapardım bilemem.
Cupcake iki beden daha büyümek zorunda kalırdı sanırım:)

Sevgiler
Duru

7 yorum:

  1. Yüreği güzel insan ya ben olsam acaba nasıl tepki verrdim diye düşündüm ister istemez :/

    Ama bence yine dua et iyi zamanlama yakalama sürecin daha fenası olabilirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şirindi insan kızamıyor ya nimo:) evet tam zamanında çıkmışım atölyeden:)

      Sil
  2. Gerçekten yüzündeki mutluluk mükemmel yansımış arada Yunus'a birşeyler boyatmalısın belki de:)).
    İyi ki ters tepki vermemişsin ,kim bilir belki de kullanamayacağın bir hale getirebilirdi espadrili.

    İkinizin de ellerine sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yok yapmazdı çok sakin ve iyi niyetli birisi ama çok kırılırdı,üzülürdü eminim. şimdi o da mutlu bendeee:)))

    YanıtlaSil
  4. bence cok ıyı yapmıssın kımbılır o cocugun gonlunu nası fethettın :)

    YanıtlaSil
  5. keşke herkes mecbur olduğu işi değil de istediği sevdiği işleri yapabilse ...boyalarla nasıl mutlu olduğu yüzünden belli...senin de yüreğine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  6. Duru'cum teşekkürler,döndüm .Delikalının mutluluğu yüzünden okunuyor,benim dünyamdaki duru zaten böyle davranırdı. Murat Evgin'nin şapkasını tesadüf eseri tvde gördüm gece programıydı,içimden bunu kapkaramı yaptı diye geçirmiştim.Gördümki yanılmamışım.Seninle gururlandım,sevgiler.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun