24 Ekim 2012 Çarşamba

SON GÜNLERDE...


Kendime bir t-shirt boyadım. Üzerindeki desen Forever 21'in bir çantasından araklama oldu aslında.Facebook'daki arkadaşlardan biri bu görselin basılı olduğu çantayı paylaşmış. Görürgörmez dayanılmaz şekilde o kızı ya çantada ya da bir t-shirtte boyayıp üzerimde taşımak istedim. 
Dayanamadım boyadım işte...


Beni baya bir uğraştıran System Of A Down grubunun boyanacağı bir converse vardı elimde son günlerde.
Onu da tamamlayıpsahibine gönderdim çok şükür.
Ayakkabıyı sipariş veren kişi alıp bana yollamıştı. Converse geldiğinde bir baktım boyanacak yüzey tüylü, yünlü bir kumaş gibi bir şey. Normal converselerde olduğu gibi canvas kumaş değildi.
Riske girip boyamaya karar verdim ve sonuç başarılı oldu. 
Ama boyayacağım yüzeydeki tüylerden kurtulmak bir günümü aldı. 
Ağda yapmayı bile düşündük arkadaşlarla:)))
Çalışma ile ilgili daha çok fotoğraf görmek isterseniz



Frida Kahlo ve şemsiyeli kız şapkalarım çok cici biri tarafından sahiplenildi.
Onlardan ayrılmak biraz zor oldu. Özellikle Frida'dan ama eminim kullanacak olan kişi onlara en az benim kadar sevgi gösterisinde bulunacaktır.


Yeni boyalar aldım, renklere bayıldım...
Şimdiden bu renkleri nerelerde kullanabileceğimi hayal etmeye başladım bile.


Bir ay içinde en fazla ayakkabı alma rekorumu yenileyip çıtayı 6 adete yükselttim.
Bu duruma sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim.
Kesinlikle bu bir takıntı ve rahatsızlık durumu kabul ediyorum.
Biri beni durdursuuun!

En çok bunu

ve bunu seviyorum.


Bir de en sevdiğim ayakkabılardan birinin topuğu kırıldı. 
Nasıl oldu anlamadım ama çok komik oldu gerçekten. 
Sağ ayağımda bir hafiflik ve havada yürüyor gibi bir his... Dönüp bir baktım ki topuk 1 m geride kalmış:)
 Çok şükür ki tam atölyeye gelmiştim ve sokaklarda o halde dolaşmak zorunda kalmadım.

İşte son günlerde hayat böyle akıp gidiyor...

3 yorum:

  1. Yine çok güzel çalışmalar.Yayınlarını severek takip ediyorum.Yürü be kim tutar seni demek geliyor içimden.Bursa'da okudum.O hanların içinde dolanmayı çok severdim.5 yılım orada geçti.Bundan dolayı da başka bir sempatiyle seni izlemekteyim. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)çok teşekkürler Sevda, böyle güzel sözler insanı gerçekten motive ediyor ve yürümek yerine koşturuyooor:)))

      Sil
  2. ayakkabıara bayıldımm,güle güle giy;)banada beklerim
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun