10 Eylül 2009 Perşembe

SATIYORUM,SATIYORUM SAAAT-TIIIIM!!!

BAYBAG

Artık bende yaptığım işleri satsam diyorum.
Fakat nerede ve nasıl satacağım hakkında pek bir fikrim yok. Bazı arkadaşlar blog üzerinden bazıları da Pasaj ve Gittigidiyor gibi siteleri kullanarak satış yapıyorlar.
Blog üzerinden satış bana daha kolaymış gibi geliyor aslında.
Daha önceden bu şekilde bazı arkadaşlarımın işlerini almıştım.
Ne yapsam bana bir akıl verin arkadaşlar?
  • Sizce işlerimi nerede satmalıyım?
  • Bir de ürünlerimi nasıl fiyatlandırmalıyım?Nelere dikkat etmeliyim?

------------------------------------------------------------------------------
SON GÜNLERDE işlerimi satmaya karar verdikten sonra çok gezdim, dolaştım, düşündüm taşındım, malzeme aldım. Ne neyle yakışır, kullanışlı olur vs vs.
Sırf siz sevgili izleyenlerim ve dolayısıyla potansiyel müşterilerim için:)
Ayaklarıma karasular indi ama yorulmadım.
Eve gelince bir heves hemen masa başına geçip bunları yaptım. 3-4 gündür yeni bişey koymamıştım bloğa ama boş durmadım gördüğünüz gibi.
  • Yeni baykuş çantalarım. Bunların ismi BayBag.
Miskin ve Silver şeklinde 2 çeşidi var.
Malzeme olarak deri ve keçe kullandım.
Boyutları 12cm.X12cm.


SATILDI

SATILDI
  • Bunlarda minik makyaj çantaları. Aslında bozuk para cüzdanı olarak da kullanılabilirler. Üzerlerini keçe, düğme, dantel, pompomlu harç gibi malzemeler kullanarak süsledim. Altın ve gümüş rengi var.
Boyutları 12cm.x10cm.
SATILDI


Annemin kumaşları arasından bulup tırtıkladığım bir kumaş ve tuhafiyeden aldığım düğmenin uyumuna bakın.
Bu uyumu farketmeden almıştım halbuki düğmeyi.
Çok mutlu bir tesedüf oldu benim için.
Hemen bir broş yaptım tabii:)



16 yorum:

  1. cüzdanların hepside çok güzel olmuş bence gittigidiyordada sat pasajdada gerçi pasaj ilan verirken ücret almıyor ama gittigidiyor hem ilan verirken hemde astıldığında alıyor ama gittigidiyorun müşterisi tartışılamaz

    ücretleride kullandığın malzemelere göre maliyetlerine göre ne kadar uğraştıklarına göre sınıflandırarak ücretlendirebilirsin

    bu kadar dolaşmana yorulmanada değmiş çok güzel işler çıkrtmışsınız

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım http://www.stildirektoru.com/ da satış için bir yazı var okursan iyi olur sana yardımcı olur kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. Çantalar çok güzel olmuş,altın kalpli olanın büyüğü var mı?Bi montumla aynı renk ve desendelerde:)Satış için ise ben gittigidiyor derim,blog üzerinden satış zaten yasal değil,pasajında ziyaretçisi kısıtlı.Bugün Stil Direktörü Eda'da bu konuda yazı yazmıştı.O yazıyıda bi oku istersen.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşlar beğendiğinize sevindim.
    eda'nın yazısınıda bu yazıyı yazdıktan hemen sonra gördüm ve okudum. haber verdiğiniz içinde ayrıca teşekkürler.
    sanırım en iyisi hem gittigidiyorda hem de pasajda bir yerimin olması.

    YanıtlaSil
  5. sakın ama sakın blogdan satış yapma, yasal değil canım başın belaya girmesin..
    bununla ilgili sitil direktörü bi yazı yazdı onu oku istersen..

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler zeynep. stil direktörünün yazısını okuduktan sonra zaten o fikrimden vazgeçtim canım:)

    YanıtlaSil
  7. ooo hepsi çok güzel,hele baybag lere bayildim.minik minik ne de güzel yapmıssın,ellerine sağlık.yazını okurken bende hemen eda'nın yazısına yönlendireyim dedim ama sen zaten okumuşsun:))baybag marka bile olabilir durucum yapmaya devam et bence.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler fgyapar;
    sen böyle söyleyince gaza gelip daha bir cesaretleniyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Bence Pasaj'a koyma.ufaktefek.com oradan çalıntı yaparak mal satıyor.Üzerinde koskoca pasaj.com yazan 2000 tl.lik yüzüğü bile koymuş.Gittigidiyor'u dene.

    YanıtlaSil
  10. Duru'cuuummmm süperr bunlar :) Hem de baykuşlu, ay bayılacağım :)
    İsimleri de harika! Devam Duru'cum devam.. Gittigidiyor en iyisi gibi. Ben blogda sergiliyorum biliyorsun, almak isteyen olursa da isterse pasaja isterse de gittigidiyora koyuyorum.

    YanıtlaSil
  11. Canım ürünler enfes destek sonuna kadar, bende diyecektim ama demiş arkadaşlar sağolsunlar.

    neduk ablamın dediğine de ağzım açık kaldı

    en güzeli ggda dükkan açmak valla ben en çok işi oradan yapıyorum hatta sitemin müdavimi oldular

    bu arada kuş yazıma yazmışsın ya yorum eee anacım o yaptığını biliyorum hatta hikaye de enfesti unuttun sanırım yazmıştım ya yorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bilun'cuğum, Nedret ablacığım ve Stilim Direktör'üm hanfeniğiciğim ;
    pekala dediğiniz gibi GG de tükkan açayım kendime.
    bakalım alan olacak mı.)

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun..;) bol satışlar olsun inş...;) olur olur olmaz mı..:):)

    YanıtlaSil
  14. cesaretlenmene çok sevindim,devam canım.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş elinize sağlık. ben bişey soracaktım keçeyi nereden alıyorsunuz bakırköyde oturuyorum buralarda bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler serap,
    ben Bursa'da oturuyorum o yüzden istanbul'da nereden alacağın hakkında kesin bir yer söyliyemem fakat bildiğim kadarıyla hobi malzemeleri satan her yerde keçeler satılıyor artık.ahşap boyama el işleri malzemeleri satan dükkenlarda sor bence.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek