18 Eylül 2009 Cuma

ZORUNLU BİR ARA ve YENİ CİCİLERİM


Bloğuma bir süredir giriş yapamıyordum. Şimdi de bilgisiyarın kendisiyle uğraşıyorum.
Dün format attırdım olmadı. Bugün yine tamire gidecek.
Bu sebeple bir süre yokum sanırım.
Anlatacak, paylaşacak bir sür şey birikti ama tamirden sonra artık.
Sadece yaptığım cicilerin fotolarını koyuyorum. Hepsi pasajda satışta şu an.
Biraz sonra tamire götüreceğim bilgisayarımı. Fazla yazamıyorum, her an donabilir. Bu son 3 gündür bilgisayardan soğudum valla:(







16 yorum:

  1. bı kaç kere bloguna gırıp baktım yenı yazıyla karşılaşmayınca dedim heralde bir blogger maduru daha..sonra pasajına uğradım baktım bu ciciler..:) çok havalı hepsi de..;)

    inş. kısa zamanda kavusursun sağlıklı bilgisayarına..:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi ayrı güzel olmuş ellerine sağlık.ilki en güzeli bence :DBu arada bilgisayarınada geçmiş olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmiş olsun bendede aynı problem var başka bir yerden giriş yaptım bloggera google dan giriş yapamıyorum anladım :( bakalım ne olacak.Ayrıca Taç' lar şık olmuş sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Oh my... i like like like your blog! I found you from the swedish blogg Smällkaramellen....

    Agneta from Sweden

    YanıtlaSil
  6. Bloglarımıza nazar değdi :)Ciclerin çok güzel olmuş canım.Bayramın kutlu,mutlu olsun gel öpiimmm muckk :)

    YanıtlaSil
  7. hala bloğuma giriş normal yollardan giriş yapamıyorum.
    yorumlarınızı okuyorum ama onlarıda yayınla dediğim halde aktifleşmiyor kör olasıca buton.
    oof ben ne talihsiz bir insanım.
    siz nasıl girebiliyorsunuz arkadaşlar? bana bir yol gösterin.
    elim kolum bağlı kaldım böyle:(

    YanıtlaSil
  8. aa hayret bişey bloğa girebiliyorum:)

    güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim ve hepinizin bayramı kutlu olsuuun:)

    YanıtlaSil
  9. Canım çok güzel olmuş taçlar elelrine sağlık
    İyi bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Kuzu ciciler enfes, sana kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  11. Nihayet bloglarımıza kavuştuk :) inşallah sende bilgisayarına kavuşabilmişsindir :)
    İnsan nasılda gıcık oluyor değil mi donup kalınca ama umarım herşey düzelmişdir pasajında bol satışlar dilerim canım çok öptüm.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Harikalar,hemen pasaja gidiyorum.
    Bu arada çok bekletme bizi.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuşlar emeklerine sağlık, hepsine bayıldım valla.

    YanıtlaSil
  14. yelda, eda, ikiz bebek,birileri anlatsın hepinize çok teşekkürler:)
    Nur;
    evet çok şükür bloglarımıza kavuştuk da benim bilsiyar sorunum halen devam ediyor. İstanbul'dan parça bekleniyor.O yüzden yaptıklarımı hergün rahat paylaşamıyorum. Sorun halledilse coşacağım:)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel olmuş bunlar bayıldım. BRAVOOO :)

    YanıtlaSil
  16. beğendiğine çok sevindim, teşekkürler lolipu:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek