25 Ekim 2009 Pazar

HELLO KITTY YÜZÜK VE DANTEL DESENLİ VİNTAGE ÇERÇEVE


Hello Kitty'li bir projeye bende imzamı atmış oldum sonunda.
Hatta PAZAJIMDA hediye tokasıyla birlikte satışa sundum bile.2 adet var.(Biri satıldı) Altın kaplama pirinç yüzüğü opak cam boyası ile beyaza boyadım. Böylece beyaz Hello Kitty yüzük yapmış oldum.
Yine aynı teknikle boyadığım kolyelerimi de buradan ve buradan görebilirsiniz.

Stil Direktörü Eda Suner'in de Hello Kitty'li birçok tasarımları var. Onları da incelemek ve almak isterseniz buraya, buraya ve buraya bakabilirsiniz.

Bir de geçenlerde hani bir sürü peçete almıştım.
Dantel desenli olanından turkuaz renk ile birlikte kullanıp bu çerçeveyi boyadım.
Kocaman bir fiyonk ve kocaman turkuaz renk vintage bir düğme ile süsledim.
Çerçevenin kenarlarını da turkuaz renge boyadım.
O da burada satışta şimdi.


28 yorum:

  1. Eheheh çerçeve enfes yüzüklerden zaten ikimizde yapıyoruz güzel arkadaşıma da bol satışlar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Hello Kittyler de süper.çerçeve ise ayrı bi güzel.Ben de yapiim böyel bi çerçeve :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel olmuş ikiside ellerin dert görmesin

    bu arada gmailde müsait olunca bi selam atarmısın bişi soracaktım sana

    YanıtlaSil
  4. Eda'cığım teşekküler:)sana da bol satışlar dilerim.
    soyadın konusunda bir gariplik olduğunu sezdim "sunel- suner" gelip gittim:)ama doğrusuna bakamadan markete gitmiştim.heh hatırlattığın iyi oldu düzelttim şimdi.öpücükler:)

    Ebruli yap canım tabii.sen zaten fiyonkları seviyorsuuun:)

    YanıtlaSil
  5. ayliz'ciğim çok sağol canım.
    hemen geliyorum gmaile:)

    YanıtlaSil
  6. CANIM NE KADAR GÜZEL OLMUŞ..HARİKA ÇOK YETENEKLİSİN ELLERİNE SAĞLIKCANIM...

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben hellokittyli yüzüğü almak istiyorum.pasajdanda mesaj yazdım ama..

    YanıtlaSil
  8. yüzüğü aldım,heyecanla bekliyorum.ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. selamlar ebruli pasajdaki mesajını şimdi aldım.sende zaten nasıl alınıcağını bulmuş ve almışsın şimdi gördüm.yarın kargoda olacak hello kitty yüzüğün.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. aaa aaa sevimli hayatın bloğunu düzenlerken onun hesabından yazmışım gibi görünüyor.
    ama benim profil fotom var.
    o nasıl oldu öyle:)))

    YanıtlaSil
  11. aaay nasıl iş bu ya ben sevimli hayat görünüp duryorum ben kapkaracamdan kelebeğiiim aaay napıcam şimdi ben biri beni kurtarsıııın.....

    YanıtlaSil
  12. aaay napıcam hala düzelmemiiiş:(

    YanıtlaSil
  13. şehnaz ve nedret ablacığım çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. http.//belguzaranne.blogspot.com26 Ekim 2009 07:58

    gunaydın çok şık olmuşlar ellerınıze sağlık bol kazançlar

    YanıtlaSil
  15. keşke istanbul' a taşınsan :-)
    seni tanısam :-)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuşlar, inşallah hepsi satılır sen siparişlere gömülür face'de oyun falan oynamaya vaktin kalmaz:))) Geçmişsin ya beni kızdım azcık:)))

    YanıtlaSil
  17. berguzaranne teşekkürler:)

    Somethin'Special beni tanıman için İstanbul'a taşınmama gerek yok ki canım:) Zaten blogda kendimle ilgili bir çok şey anlatıyorum.aslında tanıyorsunuz beni:)

    Bizim Gibiler;
    :))) evet azıcık geçtim seni.
    arada kafa dağıtmak için giriyorum aaa birde bakıverdim geçmişim seni.
    tamam bir süre beklicem sen beni geç ama sonra yine ben seni geçicem:))))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba yine harika işler yapılmış ellerinize sağlık,bol satışlar dilerim sevgiler
    bu adreste diğer bloğum.

    http://mamila.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  19. Olsun, arkadaş olsak çok güzel olurdu :-)
    Kahveye gelsen bana :-)
    Nihan.

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkürler mamila:)

    Somethin'Special, o halde istanbula geleceğim zaman sana haber veririm otutrur bir yerde kahve içer sohbet ederiz.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Merci canım özenine olsun ne olacak sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Çok şık farklı detaylar kullanarak güzellikler yaratıyorsunuz harikasınız.Ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  23. masallah cok guzel el emekleriniz var.çok beyendim

    YanıtlaSil
  24. Belgin hanım çok teşekkürler.güzel yorumlarınızla beni hiç yalnız bırakmıyorsunuz.

    maya30 çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun