6 Ekim 2009 Salı

Mr. Brainwash - Neo Pop Art



Madonna, kariyerinin bütün hitlerini bir arada bulunduran best of albümü
CELEBRATION’ı yayımlıyor.

1990 yılında yayımladığı “Immaculate Collection” albümündeki ‘Rescue Me’ haricinde bütün hit single’larının yanı sıra “Ray Of Light”, “Music”, “American Life”, “Confessions On A Dance Floor” ve “Hard Candy” albümlerindeki hit single’lar da CELEBRATION albümünde yer alıyor.

36 şarkıdan oluşan albümde 2 yeni Madonna şarkısı da bulunuyor. Bu şarkılardan ilki Jonas Akerlund imzalı klibiyle dikkat çeken ‘Celebration’ olurken diğeri hiphop dünyasının son yıllardaki bir numarası Lil Wayne ile kaydedilen ‘Revolver’ oldu.

Bu şarkıları duyduğunuzda onlara eşlik etmeden duramayacaksınız.

CD 1:
01) Hung Up
02) Music
03) Vogue
04) 4 Minutes
05) Holiday
06) Everybody
07) Like A Virgin
08) Into The Groove
09) Like A Prayer
10) Ray Of Light
11) Sorry
12) Express Yourself
13) Open Your Heart
14) Borderline
15) Secret
16) Erotica
17) Justify My Love
18) Revolver
CD 2:
01) Dress You Up
02) Material Girl
03) La Isla Bonita
04) Papa Don’t Preach
05) Lucky Star
06) Burning Up
07) Crazy For You
08) Who’s That Girl
09) Frozen
10) Miles Away
11) Take A Bow
12) Live To Tell
13) Beautiful Stranger
14) Hollywood
15) Die Another Day
16) Don’t Tell Me
17) Cherish
18) Celebration
KAYNAK:TAMAMEN EMI'dan alıntıdır.

Eveeet MADONNA'nın yeni albümü hakkında gereken bilgiyi verdikten sonra beni MADONNA'nın şarkıları kadar, hatta onlardan daha fazla mest eden bir konuya daha gelmek istiyorum.
Celebration Albümü'nün kapak tasarımı... Tek kelimeyle BAYILDIM...
Hemen bu tasarımı kim yapmış diye araştırmaya başladım ve kısa bir araştırmadan sonra şaheserin yaratıcısını buldum.
Albümün sıradışı kapak tasarımı graffiti sanatçısı Mr. Brainwash’a ait.
Neo Pop-Art tarzda eserler meydana getiriyor. Sitesini mutlaka ziyaret etmenizi öneriyorum. Sitenin tasarımı çok orjinal ve sıradışı.

Andy WarholxMr.Brainwash
Bu albüm kapağı hepimize Andy Warhol'un baskı olarak yaptığı Marilyn Monroe portrelerini çağrıştırmıştır.
Zaten Mr. Brainwash'in eserleri arasında Andy Warhol'dan birçok izler bulacaksınız.
Andy Warhol'un domates konservesi kendisi graffiti sanatçısı olduğu için sprey boya kutusuna dönüşmüş. Her tarafa domates konservesi fışkırtıyor.

İşte böyleee... Kendime yine hayran olacağım, eserlerininden müthiş keyif alacağım, sıra dışı bir sanatçı bulmuş oldum.

TIK TIK
arka plan anakafa:sosyal müzik aparatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun