17 Kasım 2009 Salı

4. ULUSLARARASI BURSA İPEKYOLU FİLM FESTİVALİ



Bugün biraz sanatsal biraz da yine alışverişle dolu bir gün geçirdim.Yani kendi adıma gayet güzel bir gün geçirmiş oldum.
4.Uluslararası Bursa Film Festivali sayesinde 14-22 Kasım arası Bursa'da keyifli zaman geçirebileceğimiz bir hafta olacak. Festival başlayalı 4 gün oldu aslında. Ben ancak bugün festival takvimi hakkında bilgi alma fırsatı bulabildim. Festivalde 140 yakın film gösterimde olacak. Ücretsiz sinema kursları, atölyeler, sergiler, söyleşiler, panellerle dolu dolu bir hafta geçiyor Bursa'da. Ben bugün Tayyare Kültür Merkezi'nde 2 fotoğraf sergisini izledim ve festival katoluğunu alıp incelemeye başladım. Yarından itiberen 18-21-22 Kasım tarihlerinde gösterimde olacak 4 filmi izlemeyi düşünüyorum. Pazar gününe 2 film sığdırıcam:)
İzlemeyi düşündüğüm filmler :Metropolis, 9(Nine), Rönesans, Coco Chanel & Igor Stravinsky:Büyük Aşk
Festivalde ücretsiz sinema kurslarıda veriliyor. Son başvurular 4 Kasımda internet üzerinden yapılmış. Başvuru yapıldıktan sonra incelenip kursa uygun olup olmadığınıza karar verilip size mail yoluyla cevap veriliyormuş. Sinema ile ilgilenenlere duyurulur. Ücretsiz sinema kursu almak isterseniz gelecek sene Kasım ayının başında BURAYA başvurunuzu yapmalısınız. Şu an devam etmekte olan dersler hakkında bilgilerde BURADA

Gelelim bugünkü malzeme alışverişime:)
Kendime deri üzerine taşlar,tüller,güller vs. ile süslü bir kolye yapmak istiyorum.Cuma günü bizim okulun öğretmenler günü dolayısıyla bir yemeği olacak. Yapacağım kolyeyi orada takmayı düşünüyorum. Umarım güzel bişeyler çıkarabilirim ortaya. Daha önceden bu tarz bir kolye yapmıştım. Fakat onu cuma gecesi için kullanamam.Çünkü kıyafetime uymuyor. Kolye için aldığım malzemelerin nereyse tamamı vintage. Satan adam "HURDA" kategorisine koyduğu yerden çıkardı bunları. Fakat bu hurdalar için benden de 40TL.ye yakın bir ücrette aldı:) Hurda yahu bunlar, daha ucuza verseydin ya:) Fakat bu çeşit hatta, kalitesiz ve plastik malzemelerle yapılmış bir kolyenin fiyatını geçenlerde 36 Euro-yaklaşık 80TL.civarı olduğunu gördüğüm için 40tl verirken içim bir hoş olsada verdim gitti.Aldığım HURDALARIN taşlarının geneli taş ve eski. "Eski görünümlü" değil "gerçekten eski" oldukları için daha çok sevdim zaten. Fotoğrafın sol üst köşesindeki fermuardan yapılmış gülü ben yaptım. Birde büyük oval ve kare taşlarda daha önceden bende vardı zaten. Onlar gerçek taş değil sadece.

3 yorum:

  1. Ne güzel..Film yorumlarını paylaşırsın di mi:) Coco chaneli merak ediyorum ben.Gidemedim vakit bulup da.Keyifli keyifli gez canım :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım ben birde ithal getirtiyorum inan bazen tek ürünler diye satmaya bile kıyamıyorum cicim

    YanıtlaSil
  3. canım yeni sitemize bekliyorum sende elişlerini bizimle paylaşabilirsin.www.yumakyumak.com

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun