11 Şubat 2010 Perşembe

ARMA BROŞ


Yıldız şeklindeki trendy broşumdan sonra aynı tarzda
fakat bu kez arma şeklinde bir broş yaptım.
Yine aynı malzemeleri kullandım. Siyah keçeyi arma şeklinde kesip üzerine eski broşlardan çıkma çok hoş taşlar, inciler, metal pul ve zımbalar diktim. Armanın üst köşesine leopar desenli bir kumaştan da yama yaptım. Bu ayrıntıyı çok sevdim.
Böylece yarın işe nasıl gideceğim az çok belli oldu:)
Bir broştan yola çıkarak ne giyeceğime karar veren bir insanım.
Biraz garip ama böylesi hoşuma gidiyor.

Çanta: Zara
Bileklik: Stradivarius
Broş: Kapkara Camdan Kelebek

3 yorum:

  1. :) ben de aksesuara karar verir öyle giyinirim, ya da ayakkabıya..;):D bu da bir kova huyu olsa gerek..:) bazen aksesuarıma uygun elbise bulamam dakikalarca dolabın karşısında beklerim, nie?sadece kafama taktıgım şeyi yapmak,o aksesuarı kullanmak için..:D

    çok güzel olmuş,ellerne sağlıkkk çok mutlumutlu kullan inşallah..;)

    YanıtlaSil
  2. sağol Rumeysa'cığım. bugün kullandım herkes çok beğendi:)

    YanıtlaSil
  3. Tek kelimeyle harika . özellikle coc broşa bayıldım:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun