5 Şubat 2010 Cuma

Frida Kahlo El Boyama Broş-2


2.Frida broşumda hazır.
Bu kez diğerinden biraz daha farklı oldu.
Çünkü topuzundaki çiçeklerde ŞU yazımda uyguladığım teknikle kumaşı şertleştirip, kestiğim çiçekleri diktim. Fotoğrafta çok net belli olmuyor fakat çiçekler deri gibi görünüyor.
Birde kaş ve göz arasındaki mesefe daha orantılı oldu.
Sonuçta fırçayla el boyaması yaptığım için her seferinde farklı bir sonuç ortaya çıkıyor.
Yaptığım broşların hiç biri tıpatıp aynı olmuyor.
Onlara asıl değer katan da bu sanırım.

ÖNEMLİ: Bu ürünün pasaj dışı satışı yapılmıştır.
Örnek olması açısından satıştan kaldırmadım. Sipariş üzerine benzerini yapabilirim.
SATILDI




Bilun'a özel:
Bilun'cuğum bu seferkide seninkiyle aynı oldu sayılır. Söz,sana el küpeli olandan bir tane yapıcam. Fakat hala katledebileceğim bir Barbie ele geçiremedim:)

5 yorum:

  1. Gittikçe daha detaylı oluyor bu çalışmalar. Bakalım sırada kimler var...

    YanıtlaSil
  2. bir hayranı olarak,bayıldım bayıldım bayıldım...ellerine sağlık... du bi daha bayılcam şimdi :DD

    YanıtlaSil
  3. Frida bunları görebilseydi,''ne güzel kadınmışım be^'' diye sevinirdi.Beni bile güzelleştirirsin sen:)))

    YanıtlaSil
  4. off harika olmuş bu da ay ben en iisi bitane edinieyim yakından bakim benim olsum yaa

    YanıtlaSil
  5. renklice hobilker;
    bakalım, beraber göreceğiz:)

    had;
    :)teşekkürler.

    nedük;
    ah daha neler sen zaten çok hoş bir bayansın ablacığım,olduğun gibi çiziveririm:)))

    içimdeki yolculuk(funda) teşekkürler,
    zaten yakından alıp bakanlar tahminlerinden daha güzel olduğunu söylüyorlar.
    şu cep telefonu çekimi yüzünden istediğim gibi ayrıntıları gösteremiyorum maalesef.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun