21 Ekim 2011 Cuma

DOLLY DU OWL BROOCH- FELT-Baykuş Keçe Broşlar

SATILDI
Geçen yıl aralık ayında yaptığım Pullu Baykuş Broşlar ufak bir inovasyon çalışması ile yine karşınızdalar.
Bu kez gözlerde kullandığım yarım incileri boyamaya başladım. Bakışlarıyla onlara karakter kazandırmaya çalışıyorum.Bazılarının kanatlarını da boyuyorum. Onları dantel kurdelerle süsleyip püslüyorum. Çocukken oynadığım evcilik oyunları gibi biraz:)
Burada gördüğünüz baykuş broşlar şu an PASAJ'daki dükkanımda satıştalar.
İletişim:durugunacan@gmail.com


SATILDI

SATILDI

1 yorum:

  1. BURSALI BLOGGERLAR DAYANIŞMA ZAMANI 29 EKİM'DE KAHVALTIYA BEKLİYORUZ HERKESİ

    Sevgili Bursa'lı blog yazarları arkadaşlarım 29 Ekim Cumartesi günü EKER tesislerinde saat 10.30 da kahvaltıda buluşmak ve görüşmek üzere talepler geldi, katılmak isteyen bütün arkadaşlarımın bana ve Şehribursadan arkadaşımıza
    geri dönüş yaparlarsa sevinirim. Kahvaltı fiyatı için bilgilendirme yapacağız.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun