9 Ekim 2011 Pazar

LOOK Who's Flying - El Boyama Şapka- Hand Painted Hat


Yağmurlar başladı... Islak,soğuk hatta kasvetli bir güne daha uyandık...
LOOK! Who's Flying?
Böyle bir havaya rağmen kim sevinçten havalara uçabilir ki?
Tabii ki çizgili çoraplı, kırmızı papuçlu kız:)
Çizim ve boyama tarafımdan maharetli ellerimle yapılmıştır.
Tekdir; masusçuktan, laf olsun torba dolsun, hava olsun diye değil 
gerçekten 
SADECE SİZE ÖZELDİR:) 
(ay çok sinirim, farkındayım ama dayanamadım birden:))) neyse konumuza dönelim...)


Üzerindeki desen ıslak, soğuk hatta kasvetli bir havaya rağmen sudan etkilenmez. 
Sürtünmeden hiç ama hiç etkilenmez.

Şapka M ölçüdedir.Çevresi 54-55 cm.
Dış Malzeme:%100 Polyester

Şapka özel torbasında ve kutuda gönderilecektir.
Sipariş ve Bilgi:durugunacan@gmail.com.


Sevgiler
DURU

4 yorum:

  1. ahh nasıl hevesleniyorum şapkalarına ama canım artık insanın yaşı boşşşver yaşı olunca bazı güzelliklere uzaktan bakıyorsun.becerikli ellerine sağlık.bereketin bol olsun.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler Serpil Hanım:) insan hisettiği yaştadır diye klişe bir laf edicem ama gerçekten öyle.
    siz kaç yaşındasınız bilmiyorum ama hobileriniz sayesinde çok daha genç hisettiğinize eminim. örneğin ben daha 24 yaşındayım:)))

    YanıtlaSil
  3. Tüm blog, yaptıklarınız o kadar güzelki. Ama bu şapkaya bayıldım:) Artık hep takipteyim:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun