27 Mart 2009 Cuma

BİR PET ŞİŞENİN MACERALARI




Bu sıralar kendimi pet şişelere adadım. Sürekli kafamda onlarla neler yapabileceğimi düşünür oldum. Ortaya beni sevindiren ve çok keyiflendiren sonuçlar çıkmaya başlayıncada işi daha da abarttım ve geridönüşüm projesi çalışmalarımı genişlettim. Artık sadece pet şişeler değil tüm ÇÖPLER BENİ İLGİLENDİRİYOR. Pet şişeler, konserve kutuları, detarjan kutuları vs. sıraya girdiler ve evrim geçirecekleri günü beklemeye başladılar.
Pet şişenin üst bölümünü dilim dilim keserek çiçek formu verdim. Çakmakla yaprak kısımlarını yakarak doğal olarak yaprakların kıvrılmalarını sağladım. Beyaz akrilik boya ile düzgün bir yüzey elde edinceye kadar kat kat boyadım.
Çünkü akrilik boya bile olsa plastiği 1-2 kat boyayarak kapatmak çok kolay olmuyor. Sevgili pet şişelerim bir gece boyunca ortada durdu ve ben gidip gelip aklıma estikçe boyadım. Birde pinpon topu aldım onuda akrilik boyayla sarıya boyadım ve maket bıçağıyla ortadan ikiye kestim. böylece 2 adet papatyanın göbeğini elde ettim. Onlarıda peligom yardımıyla çiçeklerimin ortalarına yapıştırdım.
VEEE ortaya bu çiçek çıktı.

Şimdi elimde 3 çiçek bir tanede süt şişesinden bozma vazom var. Çiçeklere sap yapmam gerekiyor bu gece.Çiçekleri vazoya yerleştirip geri geleceğim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun