21 Mart 2009 Cumartesi

DEVEKUŞU YUMURTALARIM


Devekuşu yumurtasının kabuğunun insanın algılayamadığı bir koku yaydığını biliyor musunuz? Bu koku devekuşu yumurtasının bulunduğu yerlere örümceklerin yaklaşmasını ve ağlarını örmelerini engelliyor.işte bu yüzden bundan 400 yıl öncesinde bile camilerin kubbelerine devekuşu yumurtası yerleştirmişler. Günümüzde ise farklı teknikler kullanılarak dekoratif obje olarak kullanılmaktadır ve şans getirdiğine inanılmaktadır.

Bunlarda benim dekupaj tekniği kullanarak oluşturduğum devekuşu yumurtalarım.Boyutlu boya kullanarak dekupaj kağıdının etrafından kontür geçtim ve spey vernikle vernikledim.
kuş tüyü
gül
sarmaşık
Benim yaptığım çalışmalar gayet basit bir teknikle yapıldı. Buradaki örnekleri gördükten sonra kendimi aşmam ve daha 40 fırın ekmek yemem gerektiğini anladım. Çünkü Franc Grom minicik yumurtalardan neler yapmış neler...Bu da konuyla ilgili başka bir adresFranc Grom

1 yorum:

  1. Resimler muhteşem :) Devekuşunun bakışı yokmuu,ay küçük kuş gibi sevesim geldi tatlım benim :) Ben de bi ara yapmıştım.Yılbaşına yakındı,varak kapladım ve boyutlu boyayla,şömimenin önünü süslemiştim,simli iplerle asmıştım :)Seninkiler d eçok şık canım.Eline sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun