28 Aralık 2010 Salı

BOL KALORİLİ ENFES CUPCAKELER:)


Bu sıralar iştahım gerçekten çok açık ve bu duruma acaip bozuluyorum. Önüme ne getirseler reddetmeden yeme potansiyaline sahibim. Fakaaat benim kardeş kadar yakın 30 senelik bir dostum var. Kadim Dost AYŞEM:) Ayşeciğim manken kadar zayıf ve güzeldir. Buna rağmen yine rejim yapıyor ve her daim harika görünüyor. Olayı nereye bağlıyacağıma gelirsek... Ayşe'ciğim Bursalı Annler'den; zaten Anne- Çocuk Yılbaşı Partisini de o bana haber vermişti. Partide benimle birlikteydi, ikimiz berber Kapkara Camdan Kelebek Masasındaydık.
Masaya meyve suyu geldi; ben hemen hüplettim.
Ayşe ise içmicem; o şekerli... Onu içerek alacağım kaloriyi başka bir şey yiyerek alırım, aynı zamanda aç da kalmam dedi.
Hımmm demek öyle...
Sonra masaya kola geldi.
D-Sen şimdi bunu da içmezsin değil mi?
A-Eee tabii ki...
D-Bende içmicem o zaman... püüüf...:(
Sonra baktım garsonlar yılbaşı pastasını servis ediyorlar. Benim gözler parladı bir anda ama çabucak söndü. Çünkü Ayşe'nin yanında o pastayı yiyemezdim.
Sıra bizim masaya geldi. Ayşe'ye bile sormadan "Biz almayacağız." dedim ve kendimimle gurur duydum. Parti de bol bol su içtik Hepsi de enfesti:)))

İşte bu BOL KALORİLİ ENFES CUPCAKE'lerimi Ayşe'ciğime teşekkür etmek ve yiyemediğimiz pastaya ithafen yapmış bulunuyorum. Biz artık pasta falan yemiyoruz onun yerine cupcake broş takacağız:) Aşağıdaki pembe renk olanı Ayşem için yaptım; umarım beğenir. Hem bunun görünüşü bol kalorili gerçekte hiç ama hiç kalorisi yok:)

Ayşe'me kısa not:) 
Canım,  yardımların için sana çok ama çok teşekkür ediyorum. Partide yakandaki broşu bile kaptırdın, sana onun aynısının tıpkısından yapmaya söz veriyorum:) İyi günümde de kötü günümde de hep yanımda olduğun için sana binlerce teşekkürler KADİM DOST...:)


Bu sıralar iştahım çok açık dedim ya... 
Ben bu cupcakelerden bol bol yapıp pasaja koyarım haberiniz olsun:)


Kalorisiz, fit günler diliyorum herkese:)
SEVGİLER

10 yorum:

  1. Çok şık olmuşlar. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bunlara bayıldımmm müthişş olmuşşş yaa ellerine sağlık!!

    YanıtlaSil
  3. dün hayatımda ilk kez diyetisyen gittim ve diyetimin 2.günü mahvettin beni cup cake ile :(.Şaka bir yana çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. harikalar gerçekten, ellerine sağlık canım :) ben bu kaloriden almaya razıyım :)

    YanıtlaSil
  5. αѕαннαяα
    teşekkürler

    Sanemiko, senin profil fotona benzemişler:)

    Mayka;
    benimde diyetisyene gitmem gerek ama ben hala kaçıyorum. sana da bol bol irade ve sabır diliyorum Mayka:)

    Nilay;
    teşekkürler,bunlar zararsız:)))

    YanıtlaSil
  6. insan bu broşu taktıkça yemiş kadar olur mu tartışılır ama broşun güzelliği tartışılmaz;)

    YanıtlaSil
  7. Canım; çok güzel ve şirin olmuş ellerine sağlık...sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
  8. Yeme de yanında yat kabilinden olmuş bu:)) O pasta ikramını nasıl reddedebildin, bravo vallahi. Ben olsam Ayşe'nin hakkını da ben rica edeyim derdim:)))

    YanıtlaSil
  9. Durucum bu broşa bayıldımmmm :))) Yiyemiyorum bari böyle avunayım öyle mi şimdi :))) Ömrümde ilk kez bi dikkatli yiyip içiyorum ve bir ayda taaaam 5 kilo vermenin hafifliğini yaşıyorum.. İyi bişey tavsiye ederim..Bu arada www.mevsimlerdenroma.blogspot.com adresini de geçeyim,sessiz sessiz izleyip denilenleri uyguladığımı da arz edeyim.
    Canımmmmm,kardeşim benim.. Çoook seviyorum seni çooook

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek