1 Aralık 2010 Çarşamba

PASAJIMDA YILBAŞINA ÖZEL İNDİRİM


Yeni yıla gireken herkes süslensin püslensin, taksın takıştırsın tabii bir de yeni yılda kutular boşalıp yeni tasarımlara yer açılsın diye  Kapkara Camdan Kelebek Pasaj'da yılbaşına özel bir indirim yaptım.
Sanırım indirimi biraz da abarttım ama yeni yılda yeni tasarımlara da yer açmak lazım değil mi? Yaptıklarımın bir kısmını yakın arkadaşlarıma ve akrabalarıma hediye etsemde, bazılarındaki emeğime hiç kıyamasamda, hobi odamdaki kutular doldu, doldu taştı. Artık onlardan ayrılma vakti geldi galiba. Ayrıca yaptıklarımı keyifle ve beğenerek kullanan birilerinin varlığı beni çok mutlu ediyor. Yaptığım bir broşu, kolyeyi birinin üzerinde gördüğümde gözlerim daha farklı parlıyor.
Fakat hala DOLLY DU'larıma kıyamadım onlar hala aynı fiyatlarıyla duruyorlar:)


FERMUAR KOLYELER: 35TL.'den--------------------25TL.
TAÇLAR: 25TL.-20TL.'den-----------------------------15TL-12TL.
BROŞLAR: 22TL.-18TL.'den---------------------------15TL-12TL.
CAMEO KOLYELER: 22TL.'den----------------------15TL.
TAŞ VE İNCİ İŞLEMELİ FİYONKLAR: 25TL'den---20TL' ye indi.

Ürünlere pasaj vasıtasıyla sahip olamayı tercih etmiyorsanız gmailimden bana ulaşabilirsiniz.
Bir çoğu tek ve bir daha aynısından yapmayacağım ya da yapamayacağım ürünler.Haberiniz olsun:)

2 yorum:

  1. İndirim fikri iyi olmuş..Süper şeyler var çünkü.Ben blogumda kampanyalar da düzenliyorum seninle yapmak isterim tabi sende istersen pasajını daha çok kişye tanıtmış olurz hemde eğer düşünürsen çekilişle 1 veya birkaç kişiye pasajından birer hediye vererek bir kampanya yapabiliriz.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Deniz, fakat bu tür kampanlara sıcak bakmıyorum.bir hediye vereceğim diye beni takip eden suni bir kalabalık istemiyorum. gerçekten yaptıklarımla ve benimle ilgilenen izleyiciler istiyorum. lütfen beni yanlış anlama. bir hediye vereceksem şartı şurtu olmadan içimden geldiği zaman zaten veriyorum çok da duyurmadan.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun