9 Aralık 2010 Perşembe

SOMON -SİYAH FERMUAR BROŞLAR

Somon siyah broşları Merve Hanım'ın siparişi üzerine yaptım.
Seçenek sunmak için birini daha büyük ve incili diğerini ise sade ve daha küçük yaptım. Onun seçeneğine göre geriye kalan hangisi olursa ondan da hem kolye hem de broş olarak kullanılabilecek bir aksesuar tasarlayacağım. Kafamda nasıl olacağını şekillendirdim. Siyah boncuklar kullanarak kısa bir kolye yapacağım ortasında bu fermuar çiçeklerden biri olacak. Merve hanım hangisini bana bırakırsa artık:)



SATILDI

3 yorum:

  1. bence merve hanım incili olanı tercih etmeli:)

    YanıtlaSil
  2. bakalım yarın buluşacağız, aralarından seçicek:)

    YanıtlaSil
  3. Canım; ne şeker şeyler yapmışın,ellerin dert görmesin..facede beğeniyorum...öptüm.....

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun