28 Aralık 2010 Salı

HEEEY!!! TALİHLİLER BELLİ OLDU BURAYA BAKIN:)

 TATATATAAAM İŞTE TALİHLİLER!!!

Görende milli piyangonun büyük ikramiyesini veriyorum sanacak. 
İdare edin, ilk hediye verdiğim çekiliş bu benim:)

EL BOYAMA TASARIM T-SHIRT: SUHUBA


DOLLY DU İNCİLİ BROŞ: EBRULİ
DOLLY DU ÇİÇEKLİ BROŞ: NUNKİ



BAYKUŞ BROŞ1: POSH BUTİK
BAYKUŞ BROŞ 2: GÖNÜL

Bu işi ilk kez yaptığım için bir heyecan yaptım ki sormayın. Her çekilişte bende bir sırıtma ve merakla isim listesine bakma...:)
Kazanamayanlar ne olur üzülmesin, benden onlara kocaman bir öpücüük:) Hediyelerin yerini tutmayacak ama ne yapalım. Ara ara yine ben böyle çekilişler yaparım artık, çok zevkliymiş:) Fakat gelecek sefer izleme zorunluluğu getiricem. Çünkü "beni de listeye yaz." deyip ne adını ne sanını bırakan 10 kişi vardı onları elemek durumda kaldım. Bir de tabi "profili uygun" olamayan kişiler vardı onları da eledim. Profiliniz uygun değilse bari isminizi mailinizi bıraksaydınız arkadaşlar.
Neyse bu seferki çekiliş tecrübe oldu bana. Diğer çekilişlerde bu gibi durumlara dikkat ederek liste çıkaracağım.

Hediyeleri bu gece paketliyeceğim. Lütfen yukarıda ismi yazan arkadaşlarım durugunacan(ET)gmail.com dan bana ulaşıp adres bilgilerini versinler. Adreslerinizi bana bu gece ulaştırabilirseniz yarın hemen kargoya verebilirim. Böylece tam yeni yıl arifesinde hediyeniz kapınıza gelmiş olur:)

Herkese tüm dilek ve isteklerinin gerçek olduğu harika bir yeni yıl diliyorum.
SEVGİLER

14 yorum:

  1. Tühh yaaa üzüldüm gerçekten :( baykuşlardaydı gözüm hatta az önce pasajdaki %30 indirimden yararlanayim şu baykuşlardan alim dedim ama yoktu :( neyse bi dahaki sefere :/
    Kazanan arkadaşlar iyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  2. Glsn kısmet değilmiş fakat ara sıra yine yapıcam baykuş broş da koyarım o çekilişe.

    pasaja da baykuş broş koymam gerek aslında ama bu sıralar çok yoruldum ve siparişler var. vaktim olunca yapıp pasaja koyacağım.

    YanıtlaSil
  3. :) öpücüğü kaptık..:) :-*

    YanıtlaSil
  4. kazanan arkadaşlar güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  5. Adresimi veriyorum; Zarifce....:)))

    Hiç de kıskanmadım. En güzel baykuş bende zaten:)))

    YanıtlaSil
  6. ebruliyi görünce aa dedim ama devamında kedisi yokmuş:(
    kuzanan arkadaşları tebrik ediyorum.iyi günlerde kullansınlar:)
    sana da bu güzel çekiliş için teşekkür ediyorum kelebekcim

    YanıtlaSil
  7. Rumeysacığım, hadi gene iyiysin:))

    adaşehir teşekkürler:)

    nedret ablacığım senin adresiin bende her daim var:)kendim yaptım diye söylemiyorum,senin baykuşunda güzel gerçekten:)

    ebruli kedi:) evet ya kedisi eksik maalesef ama yine yapıcam böyle bir çekilş belki onada kazanırsın canım.
    sevgiler hepinize:)

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    Bloğumda mailini okuyunca nasıl sevindim anlatamam. Hala azım kulaklarımda. İnanamıyorum. Evrene pozitif enerji saçasım var. Çok şanslıyım. Çok mutlu oldum ya. Bu tişörtü okadar sevmiştimki. Gördüğümde bayılmıştım. Çok sağol çok çok çok hemde. Harikasın. Hemen adresimi sana iletiyorum. Emeğine ellerine, gözlerine sağlık. Görüşeceğiz.

    YanıtlaSil
  9. yaşasın''' ilk kez böyle bir etkinliğe katılıyorum ve ismimi görünce çok mutlu oldum adresimi evdeki mailimden gönderdim ulaştımı bilemiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  10. gittttiii baykuşummmm :)))
    şaka bir yana kazana arkadaşları tebrik ediyorum :)
    seninde gönlüne sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullansınlar canım

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kazandığıma çok sevindim.Teşekkür ederim.Adres bilgilerimi mailine attım..İyi yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  13. Blogum,facebook hesabım yoktu ,bu şart değil diye katılmıştım çekilişe.Çekilişi random orgdan mı yaptınız,isimleri bir yere yazıp sizmi çektiniz bunu söyleyip açıklarsan çok seviniriz kelebek.Şaibeli bir durum kalmasın orada çünkü her blog yaptığı çekilişin random org fotosunu yayınlayarak sonuçları açıklar.
    Bunu samimiyetine güvenerek ilk kez yaptığın için tecrübe edinmen için ve tüm iyiniyetimle söylüyorum.
    Esra K.

    YanıtlaSil
  14. KAZANAN ARKADAŞLARIMI TEBRİK EDİYORUM İYİ GÜNLERDE GÜLE GÜLE KULLANSINLAR =)
    MUTLU BİR YIL DİLİYORUM SEVGİLER SLN

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek