23 Ağustos 2009 Pazar

KAĞIT HAMURU EJDERHA BAŞI


Çalışma 2 hafta sürmüş fakat videoyu 3 dakikaya sığdırarak harika bir yapım aşaması sergilemiş. Eminim izlerken keyif alacaksınız.
Web site-Dan Reeder
İZLEMEK İÇİN TIKLA
Biliyorsunuz bir haftadır Ucuz yollu geyik kafası arıyordum. O yazıya gelen bazı yorumlarda arkadaşlar "sen kendinde yapasın" deyip beni gaza getirdiler. Bende "yapamam kem küm, yerim dar" falan demiştim. Fakat bir yandan da içimden "yaparım yahu... biraz araştırayım, bakayım" demiştim. Nasıl pratik şekilde yaparımın yollarını aramaya koyulmuştum yavaş yavaş. Bu sırada karşıma yetenek abidesi bu adam çıkıp benim bütün sinirlerimi altüst etti. Kendime güvenimi yıktı, beni hiç etti. İnsan yetenekli olur da bu kadar da olmaz ki canım. Bir de ejdarha kafasını bitirip duvara astıktan sonra bana nispet yapar gibi çalışmayı öptü.
Hıh... Sen şimdi o ejderha kafasını bana nispet olsun diye öptün ya DanMonsterMan bende o geyik kafasını yapmazsam bana da Kapraka Camdan Kelebek demesinler. Böylede gaza getiririm kendimi.

7 yorum:

  1. Ben ancak geyik biblosu bulabildim Durucum :)Yüzük filan takılabilir belki 3-5 tane.Bi de yemek yediğim biyerde duvarda gördüm ,olmazsa onu yürütücem :))Garson dedi zaten ,yıllardır orada duruyor sizin kadar kim keilgilenmemişti die:)niyetimi bilse :) doldurulmuş geyik kafası hem de :)İthal hamurlar var çok güzel,onarla deneyebilrsin aslında doğru.ben kadın figürü yapmıştım onlardan güzel form veriliyo.ben aramaya devam ediyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Valla bu konuda en büyük yardımcım ve destekçim sensin canım sağolasın.
    artık arama şu yetenek abidesi adamın yaptığı gibi kağıt hamuru ve clay kullanarak yapmayı deneyeceğim.olmazsa yine ararız:)))

    YanıtlaSil
  3. ben de yazı başlığını rssden görünce ahhaaa geyik başı yaparken yanlışlıkla ejderha yaptı bizim kız, dedim.:))

    YanıtlaSil
  4. :)))ahaha keşke yanlışlıkla elim kaysada böyle bişey yapabilsem.

    YanıtlaSil
  5. Paper mache çok severim ama yapmak için zaman ve mekan(çünkü ortalık çok dağılıyor)bulamıyorum,ama aklımda,ejder başı çok güzelmiş,geyik başı da harika olur sanırım,başarılı olacağına eminim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bende bir deneyeceğim bakalım nasıl olacak ama dediğin gibi oda fena halde kirlenebilir. banyoda mı yapsam ne?
    aslında bir bahçe olacak yayılacaksın böyle rahaaat rahat en güzeli o.
    güvenin içinde teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. geyik başı bulamadık ama unicorn versek?
    http://www.designspongeonline.com/

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek