8 Ağustos 2009 Cumartesi

MERAKLI KAPKARA


Öğrencilere Teknoloji ve Tasarım Dersi'ni sevdirmek, araştırma ve keşfetmeye yöneltmek amacıyla MERAKLI KAPKARA'yı hazırladım.
Ders hakkında ilk yazımı yazdım bile. İlk yazım bilgilendirme amaçlı olduğu için biraz uzun ve sıkıcı oldu sanki. Daha sonraki yazılarda çocukları sıkmayacak şekilde kısa ve eğlenceli anlatımlar yapmaya çalışacağım. Konuyla ilgili önerileriniz ve istekleriniz olursa lütfen paylaşın benimle. Ama çocuklarınızın ödevlerini yapmamı istemeyin sakın haaa:)

MERAKLI KAPKARA'da
* Düzen Kuşağı
* Kurgu Kuşağı
* Yapım Kuşağı
* Tasarım Süreci
* Tasarım Günlüğü
* Öğrenci işleri fotoğrafları
* Bilim adamları - Buluşları ve icatları
* Zihni sinir proceleri :)
* Nasıl yapılıyor? -Nasıl çalışıyor?
* Tasarım Harikaları
* Ülkemizdeki ve dünyadaki tasarımcıların tanıtılması.
* Teknoloji ve tasarımla ilgili sitelerin tanıtılması.
* Teknoloji ve Tasarım Dersi Yılsonu sergileri gibi konulara yer vereceğim.

6 yorum:

  1. Çalışkan arkadaşım benim ...

    YanıtlaSil
  2. İyi düşünmüşsün gerçekten. Oğlumun en ilgimi çeken, yadım etmeyi en sevdiğim dersi Teknoloji Tasarımdı. Çaktırmadan tüm ödevlerini ben yapıyordum. Ben de faydalanırım blogundan :))

    YanıtlaSil
  3. sen yapıyorsan mutlaka öğretmeni anlıyordur ama anlamazlıktan geliyordur eminim sesi'ciğim:)

    oğlun bu öğretim dönemimde liseye başlamayacak mıydı? Eğer öyleyse senin benle işin olmaz:) ama 8. sınıfa gidecekse tabii kuşak kuşak gezeriz seninle, fikirler veririm:)

    YanıtlaSil
  4. Ah tam benlik bir konu.Benim oğlum bu sene 8.sınıfa gidecek.Geçen sene sbs hazırlığı,dersler,dersane çocuğun başka birşeye vakti kalmıyordu tabi projeleri yapmak da bana kalıyordu.Sanırım bu sene daha yoğun olacak,bakalım ne yapacağız.

    YanıtlaSil
  5. ama ama ama olmaz ki:)
    ben veliler yapsın diye blog hazırlamadım ki.

    blog yavaş yavaş amacından şaşıyor sayın izleyiciler:)))

    YanıtlaSil
  6. Valla aferim canım sana ne kadar işlerine yarar gençlerin

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun