21 Ağustos 2009 Cuma

Kreativ Blogger


Bukalemunlar nasıl renk değiştiriyor? Tükenmez kalem tükendiği halde neden ona "tükenmez kalem" denmiş? Çocuklar neden "yap" denileni yapmaz da "yapma" denileni yapar? Ödül ve mimler nereden ortaya çıkıyor? Bende ortaya bir mim ya da ödül atsam blog blog dolaşıp sonunda bumerang gibi bana geri döner mi? gibi sorular beynimi kemirirken a birde baktım sevgili YANSIMALAR - Ebruli ve celebi74 beni bu ödüle layık görmüşler. Kendilerine teşekkür ediyorum ve öpüyorum.

Kendim hakkında 7 ilginç şey yazıp 7 yaratıcı bloğa bu ödülü göndermeliymişim.
İLGİNÇ Bişeyler Bulmam Lazım:

1- Benim bir ikizim var. İkizimle dişlerimiz ve benlerimiz simetriktir. Dişlerimizdeki yamukluklar bile simetrik olarak aynıydı. Tabii ortodontik tedaviyle düzeltildi. Benlere bişey yapmadık orjinal haliyle bıraktık.
2- Ellerim çok küçüktür ama serçe parmaklarım bariz küçüktür. Yüzük parmağımın yarısı kadar pek normal değil sanırım.
3- Çocukken yazın güneşte uzun süre kalsam beni arap sananlar oluyordu . Hatta arap kızları benden daha beyazdı.
4- O kadar yaramazdım ki küçükken kireç kuyusunu bile boylamıştım.

5- Patlıcan ve ıspanak yiyemem dudaklarım köfte gibi olup kaşınır.
6- Çakmağı yakarken normalde baş parmak kullanılır ama ben nedense işaret parmağımla yakarım.
7- Lise çağlarımda fazla saf olduğumu düşünen arkadaşlarım beni altın kızlardaki Rose'a benzetirlerdi ve bazıları öyle çağırırdı.


Yalnız ben bu ödülü kime vereceğim şaşırdım.
Çünkü kimin bloğuna baksam zaten benden önce biri ona bu ödülü vermiş.
Almayan kim varsa ona gitsin deyip işin içinden çıkayım en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun