31 Ağustos 2009 Pazartesi

YİNE YENİ YENİDEN ÇERÇEVE


Gördüğünüz üzere çerçeve yapmaya doymuyorum.
Daha doğrusu duvar henüz doymadı. Biraz daha çerçeve istiyor benden.
Bu çalışmada yine İkea çerçeve kullandım ve üzerine boyutlu boyalarla bir çalışma yaptım. Deseni Crafts-El Sanatları Dergisinde görüp beğenmiştim. Orada bu deseni beyaz porselen demliğin üzerine enamel boya ile uygulamışlardı. Aşağıda fotoğrafını koydum zaten. Sonuç çok kibar ve romantik görünmüştü gözüme.
O yüzden bu deseni bir yerde kullanmak istiyordum.
Desen
Benim projemde 3 canlı renk kullanıldığı için sonuç romantik olmadı ama yinede hoş oldu gibi. Bir de yeşil renkli boyutlu boya biraz koyulaşmış istediğim gibi sivrilen şekiller yapamadım, zorlandım. Mor ve pembe renkle çok daha rahat çalışabildim.
Belki duvara takarken kurdale kullanabilirim.......
Boyalar
porselen demlik
Bu da çerçevenin modifiye edilmiş hali:)

9 yorum:

  1. Gayetde güzel olmuş neyseki artık tex-co var ucuz boyalr bunlar, ahşaba başladığımda ne paralar harcamıştım bu kabartmalı boyalara. Hatta bak AŞK TAŞI yazımda üzerine kabartma efekti veren boyayı da sana tavsiye dereim canım muck

    YanıtlaSil
  2. Süpersin.Boyutlu boyalarla çalışmak kolay sanılır ama diildir aslında.aynı ölçüde sıkmak şekillendirmek emek ister dimi.Çok beğendim canım.ve tabiki çok kıskandım hemen çerçeve yapıcam,kıskanıyorum yetenekli insanları şevk geliyo,aşk geliyo bana da :)) ne kötüyüm ay dimi :)ben dantelli düşünüyorum,yapamadım kaç zamandır.bakalım beğenicekmisin hocam :)

    YanıtlaSil
  3. stil direktörü, evet gayet uygun boyalar bu 3 boyayı 10tlye aldım geçenlerde Bursa-Sanatsal Kırtasiyeden. Oraya girdiğimde kendimden geçiyorum zaten:)
    canım o yazını hatırlıyorum okudum ama boyaya bakmak için bir daha gelkiyorum.)

    ebruli, senin ki kıskanmak değil imrenmek olabilir canım ancak. senin gibi güzel kalpli biri beni ne kıskanıcak ancak imrenir.zaten sende en güzelini yaparsın denesen.dene mutlaka.sevgiler.)

    YanıtlaSil
  4. süper güzel olmuş en kısa zamanda bende denyeceğim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.Ben bu çerçeve bakınca hindistan dan bir esinti varmış hissine kapıldım.Organtalist bir hava olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Kokoş bir çerceve olmuş :) tasarımlarda kendimize sınır koymadan çalışmak en güzeli güzel ellerinize sağlık harika olmuş.Güzelliklerde buluşmak dileğiyle.Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  7. Canım benim ben duvarın bitmiş halini merak ediyorum :) Hepsi o kadar güzel olmuş ki :) Ellerine sağlık!
    İçim açıldı, kendimi buldum vallahi :) Evleneyim ben de yapıcam :)
    E bir de geyik kafası lazım dimi şimdi?
    Öptüm kocaman!

    YanıtlaSil
  8. çok şık olmuş,duvar ne zaman dolucak ???:))
    bekliyoruz

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun