23 Ağustos 2009 Pazar

Scrapbooking-CropMom


Bir süre önce Oyuncak sepeti-RUMEYSA'nın bloğunda görüp çok beğendiğim bir site vardı. Adı CropMom...Online scrapbooking sitesidir kendisi.
Rumeysa'da görüp şöyle bir bakıp, vaktim olmadığı için yer imlerine eklemiştim. Birkaç saat önce aklıma gelip bir gireyim bakalım neler yapabilirim dedim veee 2 saattir oradaydım, çıkamadım. Benim gibi sizde kolaj yapmayı seviyorsanız ya da bir arkadaşınıza eşinize, dostunuza sürpriz bir kart göndermek istiyorsanız bence CropMom bunun için biçilmiş kaftan. Siteye üye olduktan sonra fotoğraflarınızı yükleyip istediğiniz şekilde düzenlemeler yapıyorsunuz. Ben çok eğlendim umarım sizde beğenirsiz.

4 yorum:

  1. Bende seviyorum,smilebox ı kullanıyorum,cicciklerimin resimlerini hazırlıyorum,sonra laminasyon makinsaından geçirip,duvardaki yerlerine mandallıyorum.Adres için teşekkürler.inceleyeyim.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum bunları.ama nerden ve nasıl yapıldığını bilmiyordum.şimdi baktım çözmeye çalışıyorum:)teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. di mi, çok eğlenceli??..;)

    YanıtlaSil
  4. ikiz bebek, senin harika ciciklerin için harika şeyler var orada mutlaka bak canım:)

    ebrulikedi,
    çok zevkli ve kolay eminim harika şeyler yapıcaksın ebrulikedi.

    ironman,
    sanırım çerçeveler için yorum yapıcaktınız sayın ironman ama yanlış başlığa yorum yapmışsınız:)
    evet duvarlar biraz delik deşik olacak ama harika olacak:)
    sevgiler saygılar:)

    rumeysa,
    cropmom'la tanışmamı sağladığın için tekrar teşekkürler canım.gerçekten çok zevkli ve eğlenceli.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun