8 Ocak 2010 Cuma

BOYA KALEMLERİM


Bugün kendime çok renkli hediyeler aldım:)Bir resim defteri bir de hem kuru boya olarak hem de sulu boya olarak kullanabileceğim Cretacolor Aqua Monolith 24'lü boya seti. Teneke kutu ve ahşap kutu seçenekleri var. Ben teneke kutulu aldım. Boyaları alıp dükkandan bir çıkışım var ki sormayın. Sanki elimde rengarenk uçan balonlar taşıyormuşum gibi sırıtarak yürüyorum. Tabii o sırada aklımdan onlarla çizip boyayabileceğim bir sürü şey geçiyordu. Kalemlerin denemesini de ilk bu çizimle yaptım. Önce kuru boya gibi boyayıp daha sonra istediğim yerleri sulu boya fırçasıyla dağıratak kullanabiliyorum. Bir de eğer setteki kalemlerden biri bitti ya da kayboldu. O durumda tek tek renkleri alıp tamamlama imkanımızda var. Sevdim bu kalemleri.

Eskiz çalışmalarına başladım.Yakında yapmayı düşündüğüm bir çalışmanın taslakları bunlar.

25 yorum:

  1. Duruuu ne kadar yeteneklisin !!
    Hayatta en çok sahip olmayı isteyeceğim yetenek resim yapmak olurdu galiba.
    Neler yapacağını çok merak ettimm!

    YanıtlaSil
  2. çizimler harika,çok eğlenceliler..:) ımmm şu çalışmayı merakettim..;)
    kalemlere ise bittim,harikalarmış.. böyle çifft işlevli bir boyaların piyasada olduklarını bilmiyordum..:)
    çok pahalı değiller di mi? ;)

    YanıtlaSil
  3. n@zooo;
    canım sen şaka mı yapıyorsun?
    senin yaptığın işleri yapan biri zaten resim yeteneğine sahiptir. yani kesinlikle sanatsal bir yeteneğn var.dolayısyla resimda rahatlıka yaparsın.sadece denemek ve biraz inatlaşmak gerek bu konuda.

    Rumeysa; teşekkürler canım:)
    bu kalemler aslında bir süredir var.almam yeni kısmet oldu.
    benimki benzerlerine göre biraz pahalı fakat başka markalarda bu tarz boyalar var canım.
    bunu daha sonra renklerini tek tek alıp arttırabilirim diye tercih ettim.

    YanıtlaSil
  4. Duruuu, ne kadar güzel çizmişsin, keşke bunları seramik ya da fimo broş haline getirsen?

    YanıtlaSil
  5. yafuuu sürprizi kaçırıcan Nihaaan:)))

    broş olacaklar ama keçeden:) söyliyeyim bari:)

    bir telden çiçek yapmayı becerip taca konduramadım:( ama bunları çok beğendiğsen hangisini istersen ondan yaparım sana Nihan'cığım. tabii hediye olarak. sakın tuturma satınalıcam diye.sonra ben susuyorum biliyorsun:)))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim inceliğine, ben bekliyorum yaza bana gelirsiniz belki Sinem Ablalarla, ya da onlar gelince ben gelirim, o zaman alırım hediyemi :-)
    Olar mı?

    YanıtlaSil
  7. o ooo o çok uzun iş.
    sen şimdi beğen bir tanesini ben o çizdiklerimi yapmaya başlayacağım zaten yarın:)

    YanıtlaSil
  8. O zaman sen hangisini istersen?
    Çok çok teşekkür ederim =)
    sadece kahverengi saçlı olursa çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. hıımmm anladım seni andırsın yani biraz:)
    anlaştık:)

    YanıtlaSil
  10. ödulunuzu blogumdan alabılırsınız hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  11. aa ödül mü aldım.hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  12. İşleri bitince eskizleri çerçevelet.Ziyan olmasınlar.Yahu böyle itinalı eskiz mi olurmuş? Atacak filan olursan hani, bana doğru at e mi?
    İnşallah keçeleri de bunlar kadar güzel olur deyip seni strese sokayım biraz:))

    YanıtlaSil
  13. ÇOK GÜZEL ÇİZİMLER KALEMLERİ KISKANDIM ÇÜNKÜ BENİMKİLER KÜÇÜCÜK KALDILAR ,SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  14. Çok şeker çizimler bunlar Kapkara'cığım. Broş olmuş halini de merakla bekliyorum. Ben de bir yazı yayınlamıştım, "güzel bakan broşlar" diye. Onlardan uygulamak istiyordum da bir türlü sıra gelmedi.

    YanıtlaSil
  15. Çok eğlenmişsin belli yaparken ilk kız sen resmen bebek diğerlerine de bayıldım cicim

    YanıtlaSil
  16. bende kendime böle boyaydı,kalemdi,fırçaydı falan alınca bir mutlu olurumki sormayın.çizimler çok tatlılar eminim keçeyle vücut bulduklarında daha tatlı olurlar...

    YanıtlaSil
  17. nedük;
    sana doğru atacak birkaç şey birikti zaten bende ablacığım:)))
    bir tane denemem oldu.çizimlerdeki kadar sevimli gelmedi.poğaça suratlı bişey oldu.pek içime sinmedi.yüzünü iğne iplikle işliyorum böyle olunca çizimlerdeki o yüz ifadelerini yakalamk zor oluyor.ama yılmak yok:)

    YanıtlaSil
  18. mamila;
    o halde yeni kalemler alma zamanı gelmiş:)bunları tavsiye ederim.renk tonları ve tekniği uygulama kolaylığı açısından çok beğendim.

    bizimgibiler;şimdi hemen sana geliyorum güzel bakan broşları bi göreyim:)

    eda'cığım sağol:)azıcık benzedi mi ki?:)

    SİHİR;
    ben bir kırtasiyede kendimi unutabilirim zaten.özellikle sanatsal malzemeler satan bir dükkanda beni bıraksınlar ertesi sabah dükkanı açsınlar yani o derece:)

    YanıtlaSil
  19. Sulu boyaya dönen kalemler benim içinde kurtarıcı, benimde cadı kızım duvarları çizdiği zaman temizlenme yönünden kolay çıkıyor. Bu arada çizimlerin çok güzel, devamını bekliyoruz canım.

    YanıtlaSil
  20. birileri anlatsın;
    aa gerçekten o açıdan da çok pratik.
    bende kardeşime söyleyimde yeğenime bu tarz boyalardan alsın. oda duvarları fena halde boyuyor çünkü:(

    YanıtlaSil
  21. Durucum bendeeee sana ödül vermek istiyorum benim bloğumada zıpla canımcım:)

    YanıtlaSil
  22. Duru'cuğum, bunlar ne şeker tipler böyle. Kolay gelsin. Beklemedeyiz.
    Bu arada bloguma Pati'nin (kedimiz) yeni fotoğraflarını ekledim. Fırsatın olursa gel bak ne kadar büyüdü. Belki yine tutturursun "bundan istiyorum" diye:)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzellerrrr.Defterdeki Kelebek gözlü kıza bayıldım ,çok sevdimmm ;)

    YanıtlaSil
  24. bende bir ödülün var tatlım :))

    YanıtlaSil
  25. ne güzel çizimler böyle benim kızda kelm ve boyama hastası bendede hiiiç resim yeteneği yoktur

    ama sen harika çizimler yapmışsın canım sabırsızlıkla bekliyorum o projeni

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun