8 Ocak 2010 Cuma

LOVE BROŞ -Sevgililer Günü Hediyesi

Bu iki kalp hep yanyana olsun,
hiç ayrılmasın dileklerimle bir çifte hediye edildi.


Broş, harika, çarpıcı, şaşırtıcı ve bana göre
çok özel şiirler yazan bir bayan;

anahtarlık ise bir erkek için.
Umarım beğenirler:)

Lafaramızda aslında üzerinde LOVE yazan kalp şeklinde kırmızı bir anahtarlığı erkek kişisi kullanmak istemeyebilir büyük bir ihtimalle. Fakat esas kızımızın ikna kabiliyeti çok yüksek olduğu için kullanmak zorunda kalacaktır:)))

13 yorum:

  1. Bence enfes bebek sen bunlardan renk renk yapsan bir bereye edi ömi edi ömi yazsan bende alsam he bebek

    YanıtlaSil
  2. kalpli anahtarlık supermiş canim

    YanıtlaSil
  3. daha önce gördüğümdede çok beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  4. Şekerim ellerine sağlık. Ben ayrıca alttaki kalbin antomisine takıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Eda'cığım.
    beğendiğine sevindim:)
    tamaaam yaparım.rengarenk kalpler mi olsun?

    KG girl ve YETENEK-SİZİN çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Her yer kalp olsun,aşk olsun :)Muhteşemler,ellerine sağlık canımm.

    YanıtlaSil
  7. Bucanni;
    bu fotoğrafı çarşamba günü okul kütüphanesinde çektim.öyle eski bir ansiklopedi ki ben görünce çok şaşırdım.hatta kalp yerine ansiklopedi de Kalb yazıyordu. Kalp anotomisinden pek anlamam ama o alttaki kalp herşey olabilir:)))

    Ebruli'ciğim her yer senin kalbin kadar güzel insanlarla dolu olsun benim temennimde bu:)

    YanıtlaSil
  8. Çok şık bayıldım ellerinize sağlık mutlu hafta sonu diliyorum sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Kalpler de resimdeki fon da, çok süper olmuş canım, ellerine sağlık. Ben bir de ikna kabiliyeti yüksek olan essas kızı tebrik etmek istiyorum:)) Vallahi ben beceremem böyle birşeyi:))

    YanıtlaSil
  11. Yes bebem rengarenk ama bere falan alma sen ben bakarım şapşi gibi duruyor bazı bereler sen yap mailleşiriz tatlım mucx

    YanıtlaSil
  12. bende siyah kalplisini eşime yaptım üstüne birde nazar boncuğu diktim anahtalık olarak kullansın diye
    elllerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. seninde ellerine sağlık elaninsu:)
    eminim eşin çok beğenmiştir.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun