13 Ocak 2010 Çarşamba

ŞEBNEM BEBEK BROŞLAR-2

Bunlarda yeni Şebnem Bebek Broşlarım. Yine isim bulmakda güçlük çekiyorum. İsimlerini siz koyabilirsiniz isterseniz. Bu konuyla ilgili yazdığım tüm yazılara ve yaptığım tüm broşlara buradan ulaşabilirsiniz.

Zümrüt Yeşil ve gece mavisi renkte ipek taftadan yakma çiçek yaptım başına.
SATILDI

Mor keçe çiçek ve mor saten kurdele ile süsleyip çiçeğin ortasına sarı cam boncuk diktim.
SATILDI

Beyaz keçe çiçek, çiçek şeklinde turkuaz cam boncuk ve mavi sedefli boncukla süsledim.Aslında bu kızın ismi Deniz olabilir. Bakınca bana denizi hatırlatıyor.
SATILDI

Pembe keçe kalbin içinde birde kristal kalp var.
Etrafını siyah ve yeşil renklerde tüllerle süsledim.

Toz pembe dantelden kestiğimçiçek motifinin ortasına beyaz yassı inci diktim.
SATILDI

15 yorum:

  1. birincisi ki adi bence zumrut olabilir:) en cok onu begendim ve de denizi, koyu renkler daha cok yakisiyor sanki bu bebeciklere:) ellerine saglik ozellikle gozler cok gercekci, basarili.

    YanıtlaSil
  2. Kelebek nefis olmuşlar.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Betül;
    tamam anlaştık.1.sinin adını "Zümrüt" koyuyorum şimdi.
    dediğin gibi birazda koyu tonlarda yapayım artık.

    esketek çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok şirin olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. deniz çok güzel olmuşşş...:) aklıma bişey geldi kıvırcık da yapabilir misin? ;)

    YanıtlaSil
  6. mavi masal;
    çok teşekkürler:)

    Rumeysa;
    evet yapabilirim canım.
    öylede deneyim.

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuşlar.pembe saçlı olan kokoş hanım olabilir. diğerlerine göre daha süslü geldi bana danteller falan :)

    YanıtlaSil
  8. sevgituncerdalgıç14 Ocak 2010 11:29

    Merhaba birşey sormak istiyorum acaba gözlerini nasıl yapıyorsunuz:)nasıl bu kadar gerçekçi duruyor?

    YanıtlaSil
  9. bahar yorgun;
    çok teşekkürler:)

    sevgituncerdalgıç;
    kumaş boyası ve çok ince fırçalar kullanarak çizip, boyuyorum.

    YanıtlaSil
  10. harka polmuşlar yeteneğine hayranım sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş herbiri birbirinden şık.

    Deniz kızımızın gözlerinde tepki var sanırım bizlere kızıyor denizleri kirlettiğimize tepki olabilirmi acaba !!!!

    Ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Hepsi de birbirinden güzel olmuş vallahi. Kalpli tokası olanın sinsi sinsi gülüşüne bayıldım:))

    YanıtlaSil
  13. sibel hanım çok teşekkürler:)

    evimin incileri belgin;beğendiğinize sevindim.
    yüzleri boyarken o bakışlar tesadüfen çıkıyor.bazılarını kasıtlı öyle yapsamda bazıları istemeden öyle kızgın ya da cadı gibi bakıyor:)))

    YanıtlaSil
  14. bizim gibiler;teşekkürler canım.
    valla bazısı sinsi bazısı saf saf bakıyor:) tesadüfen öyle çıkıyorlar. fırça çok ince olduğu için kontrolü çok kolay olmuyor.

    YanıtlaSil
  15. bayıldım bu bebeklerine;

    bunlarla uğraşmak ne kadar güzeldir, gerçek bebek gibi süsle dur, toka tak olmadı boncuk tak olmadı saçı sarı olsun siyah olsun çok zevkli ya ellerine sağlık canım kolay gelsin...

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun