23 Ocak 2010 Cumartesi

ŞEBNEM BEBEK BROŞ - KENDİME:)

Okulları tatil edip geldim. Türkiye genelindeki okulların aksine bizim okulda öğrencilerimizin hepsine karnelerini verebildik. Hatta benim rehber öğretmenliğini yaptığım sınıfın yani 6/D'nin karneleri 3 gün öncesinden hazırdı bile. Sanırım okul genelinde sadece 2 sınıfın takdir ve teşekkür belgelerini veremedik. Onlarda belgelerini 2. dönemin başında alacaklar artık.

Gelelim bu sıralar benim yaptıklarıma. Yukarıda gördüğünüz broşu kendime yaptım. Şimdiye kadar birçok şebmen bebek broş yaptım. Fakat çoğu ya satıldı ya da hediye edildi. Farkettim ki kendime yapmamışım. Terzi kendi söküğünü dikemez ya benimkide o hesap olmuş.Bu yüzden kendime bu kelebekli ve siyah uzun saçlı kızı yaptım. Gözlerim yeşil değil ama olsun lens takmış halim diyelim:)
Yeni yapmaya çalıştığım broşların göz bebeklerinde ve dudaklarında Cadence -Mozaik Jeli kullandım. Böylece özellikle gözler çok daha dikkat çekici ve gerçekçi görünüyor. Sonuçtan çok memnun kaldım.


Bu yukarıda görünen koca, kel kafalara saç eklendikten sonra aşağıdaki kelebekler saçlarına konacak. Böylece yeni bir broş serisi oluşturmuş olacağım. Serinin isimi Madam Butterfly olacak.


Bu aşağıdaki fermuar taç ve broşlar ise sevgili kuzenim Pınar ve Vildan ablacığım için.
Umarım ikisi de yaptıklarımı beğenirler. Özellikle Vildan ablam bu tacı mantı ve makarna yapıp satarken takmayı düşünüyormuş. Hatta rüyasına bile girmiş. Kendisinin Uludağ Üniversitesi Kampüsünde harika mantı ve makarnalar yaptığı bir dükkanı var. Aslında ona özel mantılı - makarnalı sevimli bir taç yapmayı düşünüyorum.Bakalım ne zaman gerçekleştirereceğim.




Daha önce yapmış olduğum fermuar aksesuarlar için BURAYA
Broşlar için ise BURAYA bakabilirsiniz.

17 yorum:

  1. Yine hepsi çok şekerler.Eline sağlık.İyi tatiller.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Nedret Ablacığım. Senin blogunada ne zamandır gelemedim. Daha doğrusu tüm arkadaşlarımınkine. Şimdi hepinizi dolaşacağım.bakalım neler var:)

    YanıtlaSil
  3. Türkan Şoray gibi çok güzel bu şebnem bebek.Ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. bu kelebekler süper gözüküo..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Sağolasıın.Kızım son on gününü yatarak geçirdi.Marmaris'e getirmiştim dinlendireyim biraz diye.Geldiğimizin ertesi günü ayağını fena halde burkarak düştü.Gidişini 1 hafta ertelemek zorunda kaldı.Tamiratı tamamlayıp, hafif aksak bir şekilde gönderdik.Orada da dinlendi 4 gün kadar.Pazartesi okula gidebilecek çok şükür.
    Evet kolyede kuş vardı da,
    bende yoktu:))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık şebnem bebekler
    çok hoş olmuş:)
    mutlu hafta sonları dilerim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. hangisine bakacağımı şaşırdım bebklerin gözlerine bittim lens gibi gerçekten of of muhteşem yaa

    YanıtlaSil
  8. yaptığın çalışmalara hayranım. bu bebeklerin yüz çalışmalarında hangi marka kalem ve boya kullanıyorsun merak ettim?

    ilgiyle takipçinim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler arkadaşlar beğendiğinize çok sevindim.

    duygu; yüzleri boyarken kalem kullanmıyorum, Vincent marka 123 nolu fırçayla (çok ince) çiziyorum sonrada içini boyuyorum.Kullandığım boya markası PEBEO- Setacolor- Opaque

    YanıtlaSil
  10. Kadişon bunlar süper. Yeteneğini benden aldın biliyorum:)
    Kayray'la beni de yapıcaksın bak.

    YanıtlaSil
  11. temeeem merak etme yapıciiim:)

    YanıtlaSil
  12. Kuzen + abalan ne kadar sevinmiştir canım, jel demişken kabartmalı şeffaf ahşap malzemeleri olanlar var ya onlarla da doku vermek güzel olur bebem elcağzına sağlık

    YanıtlaSil
  13. Edacığım henüz onların eline ulaşmadı bu işler ulaşınca sevinirler umarım:)

    mozaik jeli dediğim şey zaten senin dediğinle aynı şey canım. bu malzeme ahşap boyama işlerinde mozaik görüntüsü vermeye yarayan şey. hatta sende bu malzemeyle çok sevimli, kalpli bir taş boyamıştın hatırlıyorum ben:)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş çok şekerler :)Fermuar aksesuarlara da bayılıyorum,geçen gün bir kolye beğendim.Kesin sen yaparsın.Hatta aklıma sen geldin görünce.Çok moda çokk.Ellerine sağlık canım sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  15. iyi günlerde kullan
    çok beğendim

    YanıtlaSil
  16. önce 2 haftalık tatil için iyi tatiller ve iyi dinlenmeler dileyeyim öğretmenim:))
    sonra şebnem bebeklere bayılıyorum zaten, kendininki de süper olmuş ve sonra sonrada mimin var canım gelip alırda cevaplarsan sevinirim...

    YanıtlaSil
  17. çok tatlı olmuş kelebeğide pek bir yakışmış iyi tatiller,sevgiler

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun