30 Ocak 2010 Cumartesi

Marilyn Monroe Hand Painted Felt Brooch


Şebnem Bebekler'den sonra Hollywood dünyasına da el attım.
Bu serinin ilk broşu Marilyn Monroe.
.::Marilyn Monroe Pasajımda::.
SATILDI
Fakat pasaja yeni M.M eklenecek. Sipariş alabilirim.

Marilyn Monroe ile ilgili daha önceki yazı ve tasarımlarım da BURADA

Sırada Audrey Hepburn, Betty Boop , Miss Piggy de olacak büyük ihtimalle.
Fakat şimdilik sadece Audrey Hepburn ve Marilyn Monroe'nun eskizlerini çizip kalıplarını hazırladım. Diğerleri hala kafamda şekillenmeye devam ediyor. Birde Frida Kahlo çizdim ama onu hiç beğenmedim. Keçe üzerine çalışırken daha da zorlanıp kadıncağızı iyice çirkinleştireceğimden korkuyorum. Ona henüz başlamadım, çizim aşamasında şimdilik kendileri. Yüzünü istediğim gibi oturttuğumda onu da broş haline getireceğim.

29 yorum:

  1. Süpersin resmimizi göndersek bizim de broşumuzu yapar mısın canım:)

    YanıtlaSil
  2. sende stil ikonu ol seninde yapayım dermişiim:)
    şaka şaka.
    o tür birkaç çalışma yaptım.tam olarak benzemiyor tabi.kıyafet,saç ve göz rengi gibi ayrıntıları benzeterek yapmaya çalışıyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. senden harika olamam.
    notlarınıda facede gördüm, süpersin:)
    hem becerikli hemde zeki leyyacığım:)

    YanıtlaSil
  4. Ay muhteşem bu bebekler canım Duru'm ellerine sağlık!
    Ben Frida'yı bekliyorum en acilinden, çabuk çabuk çabuk lütfennnn :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel başarılı bir çalışma olmuş, bu işin sonu bence hobiden sanata doğru yol alıyor. Eskizler de uygulamada çok başarılı.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bilun'um tamam senin için bu gece frida'yı çalışacağım. fakat keçe üzerine çizim yapmak çok zor oluyor.yani ifadeyi verebilmek. ben frida'da henüz kağıt üzerinde bile başarılı olamadım. çizdiğime bir baktım korktum valla.umarım güzelleştirebilirim. kadıncağız çatma kaş ya ondan pek çirkin oluyor:)))

    renklicehobiler;
    beğendiğine çok sevindim güzel yorumun içinde teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. süpersin canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. :) frida yı yapmaktan korkma bence,o nasılsa sevimli olacak..:)
    audrey şahane olacak gibi, marilyn gibi..

    YanıtlaSil
  9. Bu yapacağın ünlülerin keçe broşlarından bahsediyordun,bukadar benzeyeceğini tahmin etmemiştim.Marılyn Monroe'nun şuh yüz ifadesini çok güzel vermişsin ellerine sağlık. Ben de TÜRKAN ŞORAY'ın ve canım KAYRA'nın broşunu istiyorum. Canım kızım ellerine sağlık.Annen ŞİRİN

    YanıtlaSil
  10. yetenek-sizin;
    beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  11. rumeysa;
    canım audrey zaten kendi sevimli olduğu için güzel olur da.bu frida'yı netcez bakalım:)

    YanıtlaSil
  12. Şiriniiim, canım annem sen internet kurdu oldun artık.bana yorum bile yazmışsın:))) yehuuu:)))

    sen istersinde ben yapmaz mıyım?
    Türkan Şorayı'da senin için repertuarıma alırım anneciğim:)

    Kızın DURU :)))

    YanıtlaSil
  13. gerçekten çok güzel olmuşlar,çok beğendim.ellerine sağlık:)
    Audrey Hepburn favorim,merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Şirin Hanım, kızınızı benim adıma da öpün olmaz mı? Allah sizi birbirinize bağışlasın.Biz blog arkadaşları da kızınızı çok beğeniyor ve onunla gurur duyuyoruz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. gülbahçesi;
    teşekkürler canım.bende Audrey'nin nasıl olacağını merak ediyorum umarım becerebilirim.

    YanıtlaSil
  16. Nedret ablacığım sen böyle dedin ya annem okursa pek bir hislenir gözleri bile dolar vallahi:) güzel sözlerin ve duan için çok teşekkürler;amin .

    YanıtlaSil
  17. şirin hanım Allah kızınızı ve sizi ayırmasın...allah hiç bir anayı yavrusundan ayırmasın ....dünyadaki en kıymetli varlık evlat...sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ay bu ne şuh, bu ne karizma bir broş olmuş böyle!!! süpersin canım ;D

    YanıtlaSil
  19. Neee tam olarak benzemiyor mu dedin! Durucum bu Marilyn'in keçeden yapılabilecek en harika objesi! Senin şu manga gözlere takılmaya geldim bloğuna yine çatladım gidiyorum:)) İdolümsün bebeem:)))

    YanıtlaSil
  20. super bir yaraticilik :) bayildim, ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  21. Bu da diger calismalar kadar cok guzel olmus, sadece fotograf cekerken makine'yi birseyin uzerine koyarak daha cok netlik saglayabilirsin, ikinci foto'da makineyi cok yaklastirmissin sanirim makine netlik saglayamamis ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. süpersin:) ellerine sağlık, bence frida dan vazgeçme, eminim o da güzel olacak keçede;)

    YanıtlaSil
  23. sibel;
    çok teşekkürler
    anneciğimden ayrılamam; amin.


    antigone;
    sağol canım. 3. denemeden sonra o bakışı yakalayabildim.kağıtta kolayda keçede zor oluyor.

    iğne iplik;
    :)))ay çook tatlısın. senin yapacaklarınıda merakla bekliyorum.eminim güzel olacaktır.

    nilay;
    aslında pek yaratıcılık sayılmaz bu. Marilyn birçok tasarımda kullanılıyor.bende broşlarda kullanayım dedim.beğendiğine çok sevindim.)

    merail;
    bam telime dokundun merail. ben bu fotoğrafları maalesef cep telefonuyla çekiyorum. o yüzden netlik ayarı falan hakgetire. umarım yakında düzgün bir fotograf makinem olur ve daha güzel fotolarla karşınızda olurum.

    biyaşımadahagirdim.
    peki vazgeçmem.dün gece çizdiklerim benzemeye başladı zaten:)))

    YanıtlaSil
  24. çok hoş olmuş elınıze saglık devamı hızlı gelsın cok begendım :)ozellıkle audrey ı merakla beklıyorum sevgıler :)

    YanıtlaSil
  25. MM çok benzemiş, biravo, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  26. eladesign;
    teşekkürler ona henüz başlayamadım ama yakında gelecek.

    Doorstepping;
    çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  27. süpersiniz.. bu keçe üzerinde nasıl bir boya kullanıyorsunuz acaba çok merak ettim

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler serap:)

    tekstil boyaları ile yüzleri boyuyorum.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun