10 Ocak 2010 Pazar

MANGA GÖZLER VE BROŞLAR-GÜNIŞIĞI

Çizdiğim eskizlerden 2 tanesini broş yaptım.
Bir tanesi sevgili Nihan'ın isteği üzerine kahverengi saçlı oldu.
Diğeri de siyah saçlı. Ben ikisinide çok sevdim, umarım o da beğenir:)Aslında broşları yarın kendisine yollayacaktım fakat dayanamayıp buradan önce kendisine göstereyim dedim.















Broşları ilk yapmaya başladığımda yüzlerini iğne iplikle işlemiştim.
Fakat öyle yaptığımda yüzlerdeki ifadeyi, gözlerdeki bakışı istediğim gibi yakalayamamıştım. Sonra sevgili Bizim Gibiler bloğunda
"Güzel Bakan Broşlar" başlıklı bir yazı yazmış.
Onu incelememi söyleyince gidip baktım. İyi ki beni haberdar etti.
O broşlar Esty'de yalipaz tarafından yapılıyormuş.
Hepside birbirinden güzel, anlamlı, romantik bakışlı.
Gözlerdeki o ifadeyi sanırım kumaş boyası kullanarak vermiş.
Bende hemen gidip pebeo-setacolor kumaş boyaları aldım.
Ben kendi broşlarımda manga-anime tarzı gözler kullanmak istediğim için daha önce yapılmış çizimleri inceledim ve eskiz çalışmaları yaptım gördüğünüz üzere.
Youtube'dan da manga göz çizimlerinin nasıl yapıldığını izledim.


Sonuçta ortaya bu çizimler ve alttaki broşlarımın taslakları çıktı.
Şimdi onlara saç, toka, taç yapıp süsleyip püsleyeceğim.
Çocukken şebnem bebeklerim vardı.Onların yüzlerine benzetiyorum bunları.
Yapması gerçekten çok zevkli.
Yine çoook hastayım ama öksüre aksıra bunlarla uğraşmaya devam ediyorum:)


Bir de güzel ve anlamlı bir ödülüm var; GÜNIŞIĞI...
Bana 3 arkadaşım tarafından arka arkaya verildi.
Sırasıyla Sevgili
Emeklinin Uğraşı
İğne İplik
Dominika ve
Şeker Perisi tarafından.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Bu ödülü şimdi ben 12 kişiye daha vermeliymişim.
Fakat ben bakıyorum bu ödül zaten benim izlediğim tüm bloglara verilmiş durumda:)
Yine de ben ödülümü ortaya korum isteyen alır isteyen almaz:)))
Ödül sizin kızlar:
KEK CAFE
MALLA
ANTIGONE
YANSIMALAR
SEVİMLİ HAYAT
DIMPLE IN WONDERLAND
ZARİFÇE
EVİMİN İNCİLERİ BELGİN
LEYYA CRAFTMANİA
NAZOYLA
KELEBEK ATÖLYESİ
VE uzun bir aradan sonra tekrara aramızda olan sevgili arkadaşım Özii,
DREAMLAND

20 yorum:

  1. Bayıldımm,çok çok çok güsel olmuş ikiside :) Güle güle kullansın sahibi..Eminim ki o da çok beğenecektir..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ödül için çok teşekkürler canım, yazdım bloga. bu arada eskizler ve canlanmış halleri süper, ellerine sağlık ;D

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin görünüyorlar. Beyaz zemin keçe mi acaba? Geleneksel kıyafetleri içinde Türk köylü kızı oyuncak bebekleri var ya, ben bu broşları al yanakları, sürmeli gözleri, kibar dudaklarıyla o bebeklerin yüzlerine benzettim...

    YanıtlaSil
  4. selfet,antigone ve coşkun hürsel beğenmenize sevindim, çok teşekkürler.

    coşkun bey o beyaz kısımlar ve saçlar keçeden. bende küçükken oynadığım şebnem bebeklere benzetmiştim ama siz söyleyince bizim köylü güzellerine de benzediklerini farkettim:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım ödül için:) Ayrıca broşlar çok çok şirin olmuş

    YanıtlaSil
  6. aaaa ne kadarda güzel göz ifadeleri harika işler çıkıyor ortaya

    canım çok ama çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsin

    bol satışlı günlere canım
    u arada ben hiçbir ödülüfilan kabul etmedim bu zamana kadar kabul etmememi ne olur yanlış anlama canım benim beni düşünmen bile çok çok güzel br duygu

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar, bende Bizim Gibilerin yayınladığı o broşlardan etkilenip, işleyerek anahtarlık yapmıştım bakmak istersen---> http://yetenek-sizin.blogspot.com/2009/11/bu-da-benim-guzel-bakan-brosum.html

    YanıtlaSil
  8. Durucumm, işyerimde fotoğrafları görüntüleyemiyorum. Ama eminim süper olmuştur. Eve gider gitmez tekrar yazacağım =)
    Ellerine sağlık, heyecanlıyım =)

    YanıtlaSil
  9. Seninkiler de "süper güzel bakan broşlar" olmuş canım:) Kağıda yaptıkların kadar güzel yakalamışsın gözlerdeki anlamı, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar hepside birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık,bende denicem en kısa zamanda,gerçi göz çizebilirmiyim hiç bir fikrim yok:) bu arada geçmiş olsun bide..

    YanıtlaSil
  12. Canım gerçekten süper olmuşlar. Bende özellikle gözleri işlemekte zorlanıyordum. Sakıncası yoksa textil kalemlerini nereden aldığını yazarsan çok sevinirim. Elimde gözleri yapılacak bir kedi var :))

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Kapkara Camdan Kelebek hepsi birbirinden güzel blokların arasından
    beni de layık gördüğünüz için teşekkürler.Ödülümü alıp hemen yayınlıyorum.

    Çizimleriniz harika sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz ve çalışmalarımı beğendiğiniz için hepinize çok teşekkürler.
    birazdan yenileri geliyor:)

    Bucanni;
    yüzlerdeki boyamaları setacolor kumaş boyası ile yaptım.yani tekstil kalemi kullanmadım.çok ince fırça kullanarak boyadım.
    boyalarıda Bursa Sanatsal Kırtasiye'den aldım. Heykelde kime sorsan gösterir. Sanatsal malzemeler satan bir dükkan. Hatta yazımda boyaların linkini Sanatsal Kırtasiye olarak verdim.oradan online satışta yapılıyor.
    boyaların tanesini dükkandan 5tl. ye aldım.sitesinde de aynı fiyat.
    sana da kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  15. Manga gözlere bayıldımm :)Ödül için de çok teşekkür ederim canımmm:)

    YanıtlaSil
  16. Canım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Canım benim öncelikle çok geçmiş olsun, böyle zevkli şeyler hastalık mastalık dinlemiyo vallahi:)))

    Ama sana aklımı uzun bir süredir meşgul eden süper kompleksli bir soru sormam lazım:D Ben bu manga gözlere bayıldım, dahası bu kadar net göz çizimlerine bayıldım, bende yapmak istiyorum ama gel görki ne kumaş kalemiyle ne de kumaş boyasıyla bu kadar ince ve küçük detay yapamıyorum.. Acaba ben mi yeteneksizim yoksa bu işin bir aracı gereci var mıdır?? Aydınlat beni lütfen:)))

    YanıtlaSil
  18. Ebruli;
    teşekkürler canım:)

    Bucanni;
    rica ederim,umarım yardımcı olabildim.

    iğne iplik;

    yüzleri boyarken sadece kumaş boyası ve fırça kullanıyorum.
    fırçalarım en ince uçlu olanlardan.daha sonraki yazılarımda boyaları ve fırçaları tanıtan hatta nasıl yaptığımı anlattığım bir yazı hazırlayım.böylece daha iyi anlarsın.
    yüzleri boyamaya başlamadan önce beyaz kumaş boyası ile gözlerin olduğu kısımları beyaz boyuyorum.ondan sonra üzerine incecik fırçayla gözü şekillendiriyorum canım.
    umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  19. Durucum çok teşekkür ederim canım:))) Demekki ben yeteneksiz mişim:))) Ama beyaz boyayı önceden sürerek mutlaka bir deneme yapacağım teşekkür ettim:*

    YanıtlaSil
  20. Yok öyle demiyelim bence,kendine haksızlık etme.sadece ince fırçayla keçe üzerinde biraz çalışma yapman gerekiyor. keçenin üzerine ince fırçayla çalışmak gerçekten çok kolay değil.
    evet o beyaz boya keçenin tüylerini yatıracak ve daha kolay bir çalışma alanı yaratıcak sana.sonucu bekliyorum:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun