5 Ocak 2010 Salı

LOVE DEVIL

Dün gece yemedim içmedim sanki bir yere yetiştirmem gerekiyormuş,
söz vermişim gibi bu sevimli şeyi yaptım.
Başladım mı bırakamadım bir türlü.
Bitirdim, fotoğraflarını çektim, yazımı hazırladım. Saat şu an gecenin 3:22 si.
Yazı ben okuldayken yayınlanır. Siz okursunuz ben okuldayken.
Şimdi huzur içinde uyuyabilirim artık:)

Biraz size Love Devil'den söz edeyim;
Fena halde aşık bir şeytancık bu.
Aşkını avazı çıktığı kadar bağırarak ilan ediyor.
Kırmızı ,beyaz ve siyah keçe kullanılarak tamamen ellerimle diktim.
Başında aynı zamanda broş olarak kullanılan satenden,fiyonk şeklinde bir tokası var.
Tokanın ortasında siyah metalden bir kurukafa var.
Endamına gelirsek; 19cm.X16cm. dir.
Silikon elyaf dolguludur.



Sevgililer gününe özel hazırlanmış kırmızı kalpli kutusunda gönderilecektir.
Love Devil PASAJ'da sahibini bekliyor.


27 yorum:

  1. Aşk ve şeytan :)Ayrılmaz ikililer ;)Hiç bu kadar tatlı halini görmemiştim ama,sen yapardın bir tek zaten :)Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. :D ay bu çok şirin yaaaa.... hakikaten tam "aşk"ı anlatıyor.. yaramaz,muzip,şirin,şeytan,kötü,şımarık..:)

    YanıtlaSil
  3. Bu çok şeker olmuş Duru'cum eline sağlık çok da güzel bir hediye olur:)

    YanıtlaSil
  4. elıne saglık sevgılılere verılercek guzel bır hedıye olur sonu ne olur kısıye gore degısır

    YanıtlaSil
  5. Ebruli;
    teşekkürler canım, aslında şeytancığın tasarımı bana ait değil.fully devil diye googleda aratırsan orjinal hali çıkar karşıan.çok sevdiğim için bir benzerini yapmak istedim:)

    Rumeysa;
    tıpkı benim gibi:)))

    Dimple;çok teşekkürler:)

    gulseyhan;
    valla bu bana hediye olarak verilseydi sevinçtan uçardım.ama tabii zevkler değişir bazı kızlarda sevgililerinin kafasına atabilir:)))

    YanıtlaSil
  6. çoook şeker olmuş bu..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. SİHİR ve nilgün çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş,çok şirin dişleri :)

    YanıtlaSil
  9. süpersin kkck ..ilham perisi geceyi beklemiş demek :)

    YanıtlaSil
  10. ikiz Bebek ve Bahar Yorgun çok teşekkürler.
    evet Bahar hep öyle oluyor. ben geceleri çok daha hevesle çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  11. hayırrrrr sen bambaşkasın..;)

    YanıtlaSil
  12. Döndüm Kapkara'cığım.Kızımı da getirdim.Ankara'da dinlenemedi.Arkadaş randevularından yoruldu.Burada fosur fosur uyuyor.Haftaya gidecek yine.Bu yüzden el işlerini bıraktım, onunla ilgileniyorum.
    Çok güzel olmuş şeytancık.Sevgililer günü hazırlıkları başladı desene?Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Çok da şeker olmuş balım özledim yahu

    YanıtlaSil
  14. Rumeysa;
    birazcık da cadıyım zaten:)))

    nedük;
    oh ne güzel:) anneli kızlı yürüyüşe çıkarsınız, kızına güzel güzel yemekler yaparsın:) o gidincede işlerine bakarsın artık.

    valla yokluğun bariz hissediliyor söyliiim, özledik seni:)

    stil direktörüm Eda'cığım.
    parislerde,amsterdamlarda,belçikalarda gezermiş de hala beni özlermiş:)
    bende seni özledim hadi dön artık.
    sen oralardan fikir depolayıp dönersin ben biliyorum.merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Süslü şeytanlardan bu:))) Başındaki fiyonguyla pek bir kokoş olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  16. yerim ben böyle şeytanı! ellerine sağlık canım, süper olmuş ;D

    YanıtlaSil
  17. deli birşey olmuş bu, çok güzell, hemen satılsın:))

    YanıtlaSil
  18. Bizim Gibiler'im çok sağol:)

    Antigone;sena da çok teşekkürler canım.

    Sesiber;
    yok aslında bu satılmasın bana kalsın istiyorum için için:)
    kendim için bir ikincisini yapmak zor geliyor da. sağol Sibel:)

    YanıtlaSil
  19. şeytanlı figürleri severim.bak sırf kıskançlığımdan dikiş kursuna gidicem onu söyliyim de sen yine yap yani bunları :P ipliği iğnye zor geçiren ben hasetimden çatlıyorum bunları gördükçe..maşallah ellerine sağlık tatlım :)
    sen pespembe camdan kelebeksin aslında niye kapkara ki :)))

    YanıtlaSil
  20. hocam yanlış anlamanı istemem ama bir arkadaşım sevgisini göstermek adına böyle bir hediye verse bana ondan bucak bucak kaçardım. estetik ameliyetı olur tipimi mahkeye başvurur adımı değiştirirdim.

    YanıtlaSil
  21. Dominaka'cığım bende aslında dikiş bilmiyorum ki. pantalonumun paçasını kısaltmaya terziye giden insanım.
    fakat iş bunlara gelince birden terzi çırağı olabiliyorum:)))

    sürüden ayrılan koyun;
    yok niye yanlış anlayım,herkes beğenmeyebilir tabii ki. ama sevimli gelmişti bana:)
    zaten senin adın üstünde "sürüden ayrılan koyun"sun.
    bir farkın olacak elbet:)

    YanıtlaSil
  22. Çok tatlı olmuş bu zıpır.Ellerine sağlık :)sevgiler

    YanıtlaSil
  23. kelebek atölyesi;
    teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  24. Eee o güzel sesini duyduktan sonra yaratıcı harbi kadını özlememek mümkün mü bebem

    YanıtlaSil
  25. Ayyy bu muthis bisii olmus, tebrikler...

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun