31 Ocak 2010 Pazar

Frida Kahlo El Boyama Broş (Keçe Üzerine)

Frida broşumu bitirdim. Hatta gözlerinde kullandığım mozaik jeli tam kurumadan fotoğrafını çektim. O yüzden gözlerde hafif bir grilik var. Bir süre sonra o grilik kaybolup şeffaflaşıyor.
Frida'yı yaparken kaşlarda ve gözlerde çok zorlandım. 2-3 deneme sonunda bu ortaya çıktı. Çok kötü olmadı. Hatta kafasındaki çiçekler tam istediğim gibi oldu. Fakat kaş ve göz arasındaki mesafeyi az tutmuşum onlar birbirine çok yakın oldu. Kaş biraz daha yukarıda olmalıydı. Bu biraz Küçük Emrah Bakışı atan Frida oldu ama fena olmadı sanki.
Frida Kahlo Broş Pasajımda
SATILDI
Fakat pasaja yeni Frida Kahlo eklenecek. Sipariş alabilirim.


Küçük Emrah Bakışı: İşte bu bakış:)


Fridanın kafasındaki çiçekleri renk renk keçelerden minicik kestim. Çiçekleri sarı bir boncukla beraber saçlarına diktim. Başının iki yanına yünden saç örgüsü ördüm. Fakat maalesef fotoğraflarda bu pek belli olmuyor.
Frida'nın kulağındaki el şeklindeki küpeleri maalesef yapamadım. Bende takı tasarımında kullanılan baya kalın altın sarısı halkalar kullandım. O el şeklindeki küpeleri Barbie Bebeklerin ellerini keserekten yapardımda ortalıkta Barbie bebek yoktu.



Frida Kahlo

16 yorum:

  1. Diego'yu da yapmazsan olmaz şimdi :)Küçük Emrah bakışı ahh ahh,çok duygulu :)) Canımm ellerine sağlık,Frida'na bayıldım.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar uğraşmışsın öyle.. o çiçekler falan.. haddim değil ama wallahi de bravo!

    emrah bakışlı da olsa, Frida Frida..;)

    YanıtlaSil
  3. İyi ki Emrah bakışı benzetmesini görmemişim :D Frida'dan soğutacaksın canım ya :)))
    Yehuuu, benim oldu benim oldu amaaa :)) Yaşasınn, ellerine sağlık canım benimmm!!
    El küpeliden yaparsan bir Frida daha o da benim olsun, olur mu? :p

    YanıtlaSil
  4. muhteşem olmuş. facebook'tan görüp hemen baktım. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. süpersin çok güzel olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ebruli;
    Frida, Diegosuz kalsın biraz sırada Audrey var:)beğendiğine sevindim ,öpücük:)

    Rumeysa çok sağol:)seviyorum böyle minicik minicik uğraşmayı.

    Biluuuun;ay ben bunu almazsın sanmıştım.Azıcık Emrah'a benziyor ya:))))şaka şaka.
    Ama zaten yine yapıcam bu seferki hem biraz daha kalkık kaşlı olacak hemde el küpeli canım. ok, o da senin olsun:)

    duygu, sibel ikinizde çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller seri halinde gidiyor... Sanki çene kısa gibi geldi ama sanırım estetik ve sevimli duruş da katmaktasın. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ah bayıldım valla süper olmuş çok benzemiş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. valla kaptırdın gidiyorsun :)) her gün ayrı bir güzellik karşılıyor bizi :)) yine süper..

    YanıtlaSil
  10. Ha ha bu bakıştan bizim kızda yapıyor ölüyorum gülmekten. Şu frida.nın kaşları ne kadar kalınmış ya hu, senin eskiz daha tatlı daha sevimli olmuş emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. NAsil guzel olmus, bayildim :)

    YanıtlaSil
  12. Harikasın yine, ince detaylar var müthiş, fridanın bıyıkları...

    YanıtlaSil
  13. Bebişim facede de yazdım yesinler ya süper olmuş süperr

    YanıtlaSil
  14. yawww harika olmuş bunlar örtmenim:) bide minik serçe çıkarsan harika olacak diyorum:):)

    http://i558.photobucket.com/albums/ss30/jeliboncuk/sezen.jpg

    YanıtlaSil
  15. meşhur bıyıklarına kadar yapmışsın, detaylar harika, ellerine sağlık durucum.

    YanıtlaSil
  16. Ve Duru benim için harika bir Frida Kahlo yarattı...Mükemmel olmuş,bayıldım.Ellerine sağlık,nice Frida tasarımlarına :=)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun