12 Ocak 2010 Salı

COCO BROŞ

Bu Kızın Adı CoCo

Bu kokoş şey dün gece çıktı ortaya.
Yaparken bir sevdim, bir eğlendim ki sormayın:)
Boyadığım Şebnem Bebek yüzlerini süslüyordum. Masanın üzerini bir görseniz tüller, kumaşlar, kurdeleler, keçeler, boncuklar ne ararsan masada var. Hangisinin kafasına ne taksam ne yapsam diye düşünürken dağıtmıştım iyice. Leopar desenli kumaşı daire şeklinde kesmem gerekiyordu. Biraz fazla büyük kesince, bu kafaya konmaz deyip pelerin oldu. Sonra gerisi geldi zaten. COCO'nun çantasını cam boyası ile boyayıp turkuaz renk yaptım. Kolları kadife dokulu bir şerit.
Yüzünüde diğer Şebnem Broşlarımda olduğu gibi Setacolor Kumaş Boyaları kullanarak renklendirdim.
PASAJ'da sahibini aramaya başladı bile:)
SATILDI

12 yorum:

  1. Marifetli hatun gibisi yok valla.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. canım ne kadarda güzel olmuş bu coco
    ellerine emeğine sağlık
    bol satışlı günlere

    YanıtlaSil
  3. pek bi kokoşmuş bu coco kız :)

    YanıtlaSil
  4. Ne cici bir bro$ olmu$ bu böyle..:)
    Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  5. Oy çantasını da sevsinler.Şirinliğine şirinlik katmış.

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli yüzündeki ifadeye bayıldım. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. http://archferda.blogspot.com/2010/01/mim.html
    bende mimin var:)
    broş harika olmus

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.
    tek tek cevap yazamadım kusuruma bakmayın.
    azıcık hastayım da:(

    YanıtlaSil
  9. çok cici bunlar, eline sağlık ve tabii geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
  10. :) diyorum ben bunu bıseye benzettım,benzettimmm ama neye?... şimdi aklıma geldi, ilkokulda cin ali kitaplarında onun kız arkadasımı kardesı mı ne vardı,ona benzıyor di mi?:)

    çok tatlı..:)

    GEÇMİŞ OLSUN..:( iyisindir umarım şimdi..

    YanıtlaSil
  11. Ben bunun gözlerindeki buğulu bakışa bayıldım. Coco şşş çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun