28 Ocak 2010 Perşembe

POP ART - KOLYE UÇLARI


Kapkara Camdan Kelebek olarak Şebnem Bebek Broş'lardan size fenalık getirmemek için farklı bir projeden söz etmek istedim. Bu kolye uçlarını geçen ekim ayında boyadım. Fakat içlerine mozaik jeli sıkmak aklıma gelmemişti. Şebnem bebeklerin gözlerinde kullanıp sonuçtan memnun kalınca bunlarda da kullanayım dedim. Sonuç yine gayet güzel oldu. Fakat maalesef ki fotoğrafları cep telefonumla çektiğimden küçük objelerde görüntü çok flu çıkıyor. Ayrıntılar hiç belli olmuyor. Yok ki bir Canon makinam:(
(Yakında doğum günüm geliyor ilgililere duyrulur. Aile eşrafı bu sesiz çığlığa bir kulak verin.) Tek başınıza alamasanız bile aranızda toplaşıp alabilirsiniz. Ben araştırdım 1200-1500 arasına bu iş misss gibi olur:)))

Duygu sömürüsünden sonra yine konumuza dönelim.
Daha önce boyadığım POP ART KOLYE UÇLARIM


11 yorum:

  1. senin pop art calismalarini cok seven biri olarak niyeyse bunlari deigerleri kadar begenemedm, beyaz kucuk cerceve pop art la tam gitmemis gibi geldi bana. gerci resim kalitesinin azizligindendir belki:))

    YanıtlaSil
  2. canım o küçük çerçevenin içindeki resim vintage pop art tarzında bir şey. fotoğraf yüzünden sakil durmuş olabilir.
    valla çok güzel aslında:)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:)Nasıl cici bir blog burası:)tasarımlar harika..Vintage ve pop art tasarımların hayranı olarak bayıldım doğrusu..hepsi birbirinden güzel.Takipteyim artık...Sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  4. cnm çok güzel olmuşta,çerçevemsi kolye uçlarını nereden buldun?

    YanıtlaSil
  5. Canım bu kadar olur ben de bu aralar aynı çerçeveler içine Victorian tarzı resimler koyuyorum yakında biticek bakalım benimkiler nasıl olacak seninkiler şahane

    YanıtlaSil
  6. durucum bu tür çalışmalar sadece yakından çok da güzel olduğu anlaşılır ve resimlerin azizliğine uğrar ama sen asla kötü işler yapmazsın biliyorum bu arada bir bk bakalım bu sevimlihayat neler yapmış:))

    YanıtlaSil
  7. kolye uclarini begendimben cook hos duruyorlar.sevgiyle

    YanıtlaSil
  8. Yine akıllıca yine gayet güzel bebek ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzeller hepside,Fikirlerinize bayılıyorum. Memleketime çokkk selamlar. SEVGİLER DE SİZE....

    YanıtlaSil
  10. parılparıl olmuş şimdik..;)

    YanıtlaSil
  11. Duygu;
    selamlar blogumu beğenmene çok sevindim.bende seninkini inceledim tarzın ve yaptığın işler tam benlik:)
    daha yorum yazma fırsatım olmadı.

    yatenek sizin;
    kolye uçlarını
    Bursa- Heykel- Sönmez iş sarayı kerşındaki Bujilan'dan alıyorum. Ama başka şehirlerdeki takı malzemeleri satan dükkanlarda da bu malzemeden bulabilirsin sanırıyorum.

    Dimple;
    eminim romantik romantik harika işler çıkacak merakla bekliyorum:)

    sevim;
    dün gece bloguna geldim baktım hatta neredesin diye serzenişte bulundum.işe yaradı demek.hemen geliyorum:)))

    style m;beğendiğine çok sevindim:)

    stil direktörü; teşekkürler Eda'cığım :)

    mamila; a sizde mi bursalısınız? demek bursa'dan hep böyle marifetli hanımlar çıkıyor:)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun