17 Ocak 2010 Pazar

ŞEBNEM BEBEK BROŞ

Yeni yaptığım Şebnem Bebeklerim bunlar.
Sarışın tüylü ve Hello Kitty'li olanı bir arkadaşım için hediye yaptım.
Bilin bakalım kim? :)
(Bunun siyah saçlısını kendime de yapıcam. çok kıskandım:)

Bu pembe saçlı ve pembe kelebekli olanı da çok sevdiğim cici bir arkadaşım için hediye yaptım.Umarım beğenir :)
(Bununda aynısın tıpkısını kendime yapıcam.Bunu da kıskandım:)))

Bu siyah saçlı, kırmızı çiçekli tokası olan bebeğimide
özel sipariş olarak yaptım.
Özellikle siyah saçlı,mavi gözlü ve kırmızı aksesuarlı olması istenmişti.


Bu bebeklerle oynamak, onları süslemek,
yüzlerini boyamak bana büyük keyif veriyor.

Sanırım ben hala küçük bir kız çocuğuyum:)

12 yorum:

  1. Gözlerine bayılıyorum bu bebeklerin. İfadeler süper. Çook sevimliler. Ne kadar keyif aldığın belli canım.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. :) :) kime oldugu şşııppp diye anlaşılıyor..;) çok güzel olmuş..:)

    YanıtlaSil
  3. çoktandır oratlıklarda yokum farkındaysan ne zmandır zıyaret edemedım senıde
    ama harıka seyler yapmışssın ozellıkle seker broşlar süper
    kolay gelsın , pasajında da bereketlı işler dilerim
    bol bol üretkenliğe:9

    YanıtlaSil
  4. Rumeysa;
    di mi:) edooooş neredesin yahu.gel broşuna yorum yaaa.:)

    yoksa beğenmedin mi hııımmm???

    SEZGİ;
    teşekkürler canım.evet ya sahi sen nerelerdeydin? ocaktan beri yoksun.

    YanıtlaSil
  5. Beyazkkelebek18 Ocak 2010 09:44

    çok şık olmuş bunlar.Renkler ve süratları çok tatlı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Seni yerim ben ya o arkadaşın bugün çoook mutlu canımsın benim ya HELLO KITTY'de unutmamış bayıldım buna ve diğer cicilere tşkler canım benim

    YanıtlaSil
  7. ooo çok güzeller.ben de kıskandım:))

    YanıtlaSil
  8. bir özii geldi , bir kaçak geldi bak , buralarda geziniyor bakıyor ki cici arkadaşı hala kendisi gibi cici şeyler döktürüyor. Özledim seni görüşelimm nolurr....

    YanıtlaSil
  9. ben de özledim ben de... bi randevu rica ediyorum. bu arada şahane şeyler üretiyorsun.takipteyim. her zamanki gibi süpersin. sevgiler canım. seher

    YanıtlaSil
  10. Cici arkadaşın der ki, sensin cici =)
    ve de derki, beğenmedim, bayıldım, üstüne birde herkesi kıskandırdım =)

    YanıtlaSil
  11. Çokkk güzeller bayıldım,kıskanılmayacak gibi değiller. sevgiler

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun