14 Ocak 2010 Perşembe

I Love You! KOLYE - Konuşma Balonu Deri Kolye



Kolyenin tasarımı Emma Ferguson'a ait.
Bu yazımda tasarımcının diğer aksesuarlarından da söz etmiştim. Sırasıyla hepsini yapmayı düşünüyorum. (Pişkinlikte son nokta!!!)
Ama ne yapayım hepsi çok güzeller ve hepsi de benim yapabileceğim tasarımlar olunca yapmadan duramıyorum. Sonra gece uyumaya çalışırken beynimin içinde bu tasarımlar uçuşuyor.
Aklımda kalacağına boynumda dursun di mi ama:)





Yaptığım kolyelerin 2 tanesini PASAJ'ıma koydum. Eğer bu kolyeye sahip olmak isterseniz pasajımdan ya da emailimden bana ulaşabilirsiniz. Kolye sevgililer gününe özel kırmızı kutusuyla birlikte gönderilecek.

7 yorum:

  1. Duruuu, bi dedikodu veriyorum:Bizim işyerindekiler bu çerçeveyle mi gelecek kolye dediler. Hihihihih =)
    (görüntü için koyduğun pembe çerçeve görsel :)

    YanıtlaSil
  2. eee şöyle söyliim; ilerde çok ünlü bir aksesuar tasarımcısı olursam tasarımlarımı bu çerçeyle birlikte gönderebilirim.ama şimdilik sanal çerçeveyle idare etmeleri gerekiyor canım:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş emeklerine sağlık canım. Diğer eserlerden de esinlenmek lazım tabi, haklısın :))

    YanıtlaSil
  4. yaptiklarin cok kaliteli, brawo dogrusu...:)mutlu kal

    YanıtlaSil
  5. birileri anlatsın;

    di mi ama canım:)

    YanıtlaSil
  6. Aynen canım boynunda kalsın hatta satılsın hemen

    YanıtlaSil
  7. Orjinal olmuş eline sağlık canım.Yapan olmadıkça,tasarlayan tasarlasın en işe yarar ;)Sayende duydum adını :)

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun