3 Ocak 2010 Pazar

İNDİRİM VE BEN

C&A 19.50TL.

Ben indirim dönemlerinde bir şey almayı beceremeyen türden biriyim. Aslında bunun sebebi çok beğendiğim bir şeyi almak için indirim dönemini bekleyemememden kaynaklanıyor sanırım. Bloglarda Zara ve diğer mağazaların 2 Ocakta indirime gireceğini duyunca alışveriş aşkıyla dolu bir şekilde güle oynaya alışveriş merkezine koştum tabii:) Ama ala ala bu iki parça uzun t-shirtü alıp çıktım. İkisinide taytlarla kullanmak için aldım. Aşağıdakinin zımba detaylarını beğendim. Üstteki ise gayet klasik yakası ve sırt kısmı u şeklinde gelen bir t-shirt.
Ayrıca Zara'da sezonda almış olduğum 2 çanta ve bazı parçalar vardı. Onların hiçbirini satışta göremedim. Bence bazı parçaları seçip indirim döneminde kaldırıyorlar. Neyse ben alacağımı sezonda almıştım pişman değilim:)
Bershka-19.50TL.

Madem indirimden bişey almayı beceremedim, gardrobumu besleyemedim bari ruhumu besleyim diyerekten D&R'dan Frank Sinatra, Edith Piaf ve Zorba( Greek Müzik) CDlerini aldım geldim.

8 yorum:

  1. güle güle giy,çok güzeller:) ben de bugün zra,bershka gezdim durdum ama her yer tam pazar yeri gibiydi ve hiçbir şey alamadan geri döndüm..

    YanıtlaSil
  2. ımmmmm Edith Piaf, bayılırımmm..;)

    gülegüle kullan cicilerini..:)

    YanıtlaSil
  3. siyah-beyaz çizgili herşeyin hastasıyım! güle güle kullan aldıklarını canım..

    YanıtlaSil
  4. gulbahçesi;

    gerçekten öyle canım ya.
    bakıyorum kızların elinde birsürü poşet. bunlar benim göremediğim neyi görüp alıyorlar diye düşünüyorum:)))

    Rumeysa;
    di mi:)
    bazı parçalar taş plaktan dinliyor gibi zaten. çok hoş gerçekten.

    Antigone;
    bende tam senin bloğuna yorum bırakıp gelmiştim.kalpkalbe karşıymış:)
    sağol canım:)

    YanıtlaSil
  5. müzik keyfi,daha bir güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. canım yeni cicilerini güle güle kullan ruhunada almışsın ohh ne güzel canım

    YanıtlaSil
  7. Ben de indirimden hiç bi şey almayı beceremem :) Ya da gereksiz bi şeyler alırım.Seçimlerin çokg züelmiş ama kelebekcim,çok ebğendim.Güle güle kullan,güle güle dinle :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel seçimler iyi günlerde giyin.iyi haftalar sevgiler

    YanıtlaSil

ADSIZ adı altındaki yorumlar yayınlanmayacaktır, bilgilerinize.

Kapkara Camdan Kelebek

Beni Koruyun